خبرگزاری کار ایران

پیش بازی گسترش فولاد - ذوب آهن

سومین جدال امسال

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۹۱۸

در هفته نوزدهم بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم گسترش فولاد و ذوب آهن در تبریز و در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم گسترش فولاد و ذوب آهن در تبریز و در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف هم خواهند رفت. این بازی ساعت 14:30 آغاز خواهد شد.

این دو تیم در شرایطی پای به این دیدار خواهند گذاشت که در بازی رفت همین لیگ به نتیجه 1-1 دست پیدا کرده بودند. آن بازی که در اصفهان برگزار شد دو بازیکن خارجی موفق به گلزنی شدند. ابتدا لوسیانو پریرا در دقیقه 13 برای تیم گسترش گل زد و در دقیقه 59 جری بنگسون کار را به تساوی کشاند.

با این حال، این دو تیم در جام حذفی هم به مصاف هم رفتند. در بازی‌ای که حدود یک ماه پیش در تبریز برگزار شد تیم ذوب آهن موفق به شکست حریف خود شد. در آن بازی احسان پهلوان و مهدی رجب‌زاده در دقایق پایانی برای اصفهانی‌ها گل زدند تا بازی با نتیجه 2بر0 به پایان برسد.

همچنین در 5 بازی اخیر دو تیم 2بار ذوب آهن پیروز شده است و یک بار گسترش و 2 بازی هم با تساوی به پایان رسیده است.

این بازی حساسیت‌های خاص خود را داراست؛ ذوب آهن در شرایطی پای به این دیدار می‌گذارد که با 32 امتیاز در رده‌ سوم جدول قرار دارد. با توجه به برد استقلال تهران و اوج گرفتن این تیم ذوب آهن که برای کسب سهمیه تلاش می‌کند باید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد تا فاصله خود با آبی‌های تهران را دوباره به 4 امتیاز افزایش دهد.

در آن سوی میدان هم گسترش این شانس را دارد که با برتری جلوی ذوب آهن و با باخت احتمالی سپاهان دو رتبه در جدول صعود کند و جای زردهای اصفهان را در رده پنجم بگیرد.

ذوب آهن هفته گذشته موفق شد فولاد را شکست دهد و گسترش در یک بازی جنجالی مغلوب پرسپولیس، صدرنشین رقابت‌ها، شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز