خبرگزاری کار ایران

یادداشت روز؛

مدیریت استقلال بانی اشتباه بزرگ در ممنوعیت

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۹۸۵

آخرین روزنه‌ها برای برگرداندن حکم فیفا هم از بین رفت تا باشگاه استقلال عملا از نقل و انتقالات زمستانی هیچ سودی نبرد.

به گزارش ایلنا، گرچه گفته می‌شود شاید استفاده از حق جذب بازیکن آزاد به مدد استقلال آید اما اگر این راه هم به روی آبی‌ها باز شود، لااقل 3 هفته دیگر زمان می‌برد که بازیکنان جدید جواز حضور در ترکیب را به دست آورند به این دلیل که در قوانین ذکر شده بازیکن آزاد 2 هفته بعد از پایان نقل و انتقالات نیم‌فصل باید بیرون بنشیند و بعد به ترکیب تیم اضافه شود. حال تصور کنید فایده استفاده از بازیکنان جدید در حالی که احتمالا از هفته بیست و دوم به بعد می‌توانند برای استقلال به میدان بروند در لیگ سی هفته‌ای چیست و آیا این همه تکاپو برای بازی گرفتن از این بازیکنان ثمری دارد؟ پاسخ روشن است.

 استقلال همین حالا هم باخته است و نه تنها زیان درنگ در پرداخت بدهی عادل شیحی را می‌پردازد بلکه تاخیر در جذب بازیکنان جدید و روند کند رایزنی‌ها در نیم فصل موجب ورود دیرهنگام گزینه‌های جدید به چرخه تمرینی شده است. سکوت مدیران باشگاه و اطلاع‌رسانی نامناسب نیز معمای نقل و انتقالات نیم‌فصل استقلال و بن بست‌های به وجود آمده را فزونی بخشیده است و عجیب اینکه به جای توضیح درباره چرایی تاخیر در پرداخت عادل شیحی تلاش تازه‌ای در راه انحراف افکار عمومی به سوی گذشته وجود دارد.

در محرومیت به وجود آمده واضح است که عوامل کنونی باشگاه استقلال مقصر بوده‌اند و مدیران سابق هیچ نقشی در این ماجرا نداشته‌اند. حال شاید تلاش برای بزرگنمایی بدهی‌های مدیران سابق از نگاه مدیران فعلی باشگاه استقلال راه علاج برای کاستن از اعتراض‌های عمومی باشد اما این سیاستگذاری‌ها مصرف آنچنانی ندارد و مدیران باشگاه استقلال در وهله نخست باید به چرایی تاخیر در پرداخت بدهی شیحی پاسخ دهند نه اینکه مشکلات را گردن دیگر مدیران بیندازند. بدهی در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس همواره وجود داشته و این مساله تازه‌ای نیست و مدیری که مدیریت باشگاه استقلال را می‌پذیرد باید توان حل مسائل اینچنینی را داشته باشد و راهکارهای لازم برای برون رفت از این مشکلات را طراحی کند.

افتخاری پس از ورود به باشگاه استقلال بارها اعلام کرده بود که بهترین گزینه برای مدیریت در باشگاه استقلال است. او اگر خود را برای جلوس بر صندلی مدیریت باشگاه گزینه مطلوبی می‌داند باید در راستای این مشکلات روزانه هم برنامه محور باشد. از طرفی این سکوت، انگشت اتهام را به سوی همه عوامل درگیر در باشگاه استقلال می‌کشاند و اخلاق حرفه‌ای حکم می‌کند که او سرمنشأ این خطای بزرگ را معرفی کند و یا لااقل اگر نمی‌خواهد آبروی کسی را بریزد برخورد قاطعی با آنهایی داشته باشد که با بی‌مسوولیتی اسباب محرومیت استقلال از فعالیت در نقل و انتقالات را فراهم کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز