خبرگزاری کار ایران

واگذاری انتخاب سرمربی تیم ملی تکواندو به کمیته فنی؛

پولادگر: دوستداران تکواندو چند روز صبر کنند

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۱۷۴

در شرایطی که این روزها رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها اسامی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی تکواندو مردان را اعلام می‌کنند اما فدراسیون تکواندو انتخاب سرمربی تیم ملی مردان را به کمیته فنی واگذار کرده است.

به گزارش ایلنا، بر همین اساس شورای فنی فدراسیون تکواندو برای معرفی کادر فنی تیم ملی هفته آینده تشکیل می‌شود. با این حال هنوز اعضای این شورا معرفی نشده‌اند اما پولادگر برای تشکیل این جلسه در نظر دارد برخی از موافقان و منتقدان سیاست‌های فدراسیون را به این شورا دعوت کند.

عنوان شده شورای فنی فدراسیون تکواندو گزینه‌های پیشنهادی خود را برای کادر فنی معرفی می‌کند و پس از آن کمیته فنی فدراسیون تصمیم نهایی برای انتخاب سرمربی و مربیان تیم ملی را می‌گیرد. این در حالی است که رییس فدراسیون تکواندو پیش از این اعلام کرده بود که مربیان شاغل در لیگ برتر و برترین مربیان مسابقات کشوری شانس بیشتری برای ورود به کادر فنی تیم ملی دارند.

همین موضوع باعث شد تا رسانه‌ها به سمت مربیان لیگ برتر بروند و هر روز شانس یکی از این مربیان را بسنجند.این در شرایطی است که در این هفته اعضای شورای فنی معرفی می‌شوند.

رییس فدراسیون تکواندو درباره شورای فنی فدراسیون تکواندو می‌گوید: «اعضای شورای فنی فدراسیون و همچنین کادر فنی تیم ملی ایران (سرمربی و مربی) هفته آینده مشخص می‌شوند. بررسی‌های لازم انجام شده و در هفته جاری شورای فنی فدراسیون تکواندو را با حضور اهالی این رشته تشکیل می‌دهیم.»

پولادگر در واکنش به نام‌های مطرح شده برای تصدی سرمربیگری تیم ملی تکواندو، پیشنهاد صبر را می‌دهد: «نام‌هایی برای سرمربیگری تیم ملی تکواندو مطرح شده است. باید گفت این رشته مربیان توانمند زیادی دارد اما علاقه‌مندان باید برای معرفی سرمربی جدید چند روزی صبر داشته باشند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز