خبرگزاری کار ایران

شاگردان برانکو اختلاف را به شش رساندند

صبا 0- پرسپولیس 2/ فتح بزرگ با درخشش رضاییان

رامین رضاییان که موفق شده بود پنالتی تیمش را در دقایق پایانی بگیرد، با ضربه چیپ این توپ را وارد دروازه فروزان کرد تا گل دوم پرسپولیس را رقم بزند.

به گزارش "ورزش سه"، صبا در هشت مسابقه اخیر برابر پرسپولیس صاحب پیروزی نشده و آمار خوبی برابر این تیم ندارد اما امیدوار است امروز به این طلسم پایان دهد و با روند مثبتی که طی دو هفته گذشته داشته، تیم برانکو را مغلوب کند و حداقل یک پله در جدول بالا برود اما در سمت مقابل سرخ‌پوشان نیز باتوجه به تساوی دیروز تراکتورسازی، نمی‌خواهند فرصت بیشتر کردن فاصله امتیازی با جدی‌ترین رقیب‌شان را از دست بدهند و در نبود بهترین گلزن‌شان به برد فکر می‌کنند.

 

گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم‌های صبا و پرسپولیس را در ایلنا دنبال کنید:

هفته نوزدهم لیگ برتر ؛ تاریخ: 95/11/09 ؛ ساعت 16:50

استادیوم: یادگار امام قم / تماشاگر: 5هزار نفر

داور: شاهین حاج‌بابایی؛ کمک‌ها: رحیم شاهین، بابک عباسقلی‌زاده و سید مهدی مرجان‌زاده / ناظر داوری: اسماعیل صفیری

 

صبای قم

محسن فروزان، میرهانی هاشمی، حنیف عمران‌زاده، امید نظامی‌پور، حمیدرضا دیوسالار، مهران امیری، سید مهدی حسینی، قاسم دهنوی، میثم مجیدی، کیوان امرایی و امید جهانبخش

سرمربی: صمد مرفاوی

 

پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، الکسی پل‌یانسکی، صادق محرمی، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، رامین رضاییان، سروش رفیعی، وحید امیری و علی علیپور

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

شرح گل:

صبای قم 0 پرسپولیس 1: (دقیقه 71، حنیف عمران زاده، گل به خودی): ارسال کرنر مسلمان با اشتباه توامان فروزان و حنیف عمران زاده همراه شد تا در نهایت عمران زاده با اشتباه خود دروازه صبا را باز کند.

لحظات حساس

دقیقه 3: ارسال رضاییان از روی کرنر و دفع ناقص مدافعان صبا را مسلمان با شوت پای چپ زد که ضربه او با فاصله زیادی از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه 5: ارسال روی شش قدم پرسپولیس با ضربه سر مهاجم این تیم همراه شد که واکنش فوق العاده بیرانوند مانع از باز شدن دروازه این تیم شد.

دقیقه 15: توقف علی علیپور در محوطه جریمه با شارژ میثم مجیدی یک صحنه مشکوک به پنالتی برای پرسپولیس شکل داد که داور اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت و دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 18: ارسال کرنر روی دروازه پرسپولیس در چند رفت و برگشت با ضربات ناقص بازیکنان صبا همراه شد که در نهایت این مدافعان سرخپوش بودند که توپ را دور کردند.

دقیقه 20: ضدحمله برای صبای قم با حرکت انفرادی کیوان امرایی همراه شد که در پاس نهایی این بازیکن ناکام ماند و توپ به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 21: ارسال کرنر برای صبای قم توسط دهنوی با ضربه سر حنیف عمران زاده همراه شد که در آستانه دروازه و گل این رضاییان بود که توپ را از روی خط بیرون کشید.

دقیقه 32: علی علیپور قصد ورود به محوطه جریمه را داشت که توسط حنیف عمران زاده روی خط هجده قدم متوقف شد تا یک فرصت ایده آل روی ضربه ایستگاهی برای سرخپوشان شکل گیرد.

 

درحاشیه

* صبا بدون محروم پای به این بازی گذاشته اما پرسپولیس سید جلال حسینی، فرشاد احمدزاده و مهدی طارمی را دراختیار ندارد.

* علیرضا رمضانی و احمد حسن‌زاده از صبا و محسن ربیع‌خواه از پرسپولیس مصدومان دو تیم هستند.

* ترکیب صبا نسبت به بازی رفت هفت تغییر داشته که حامد لک، مسعود حق‌جو، کریم اسلامی، هاشم بیک‌زاده، پویا سیف‌پناهی و وحید علی‌آبادی از این تیم رفتند و رضا عنایتی نیز نیمکت‌نشین است.

* قاسم دهنوی پس از دو بازی دوباره به ترکیب صبا برگشته است.

* میثم مجیدی خرید جدید صبا از ابتدا بازی می‌کند اما مهرداد بایرامی روی نیمکت دیده می‌شود.

کد خبر : ۴۵۳۱۸۶