خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان:

تمرینات خود را برای حضور در رقابت‌های آسیایی آغاز کردیم

مریم آزمون از آغاز تمرینات تیم ملی برای حضور در رقابت‌های آسیایی و نگاه به بازی‌های لیگ خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در این خصوص گفت: دومین مرحله از اردوی انتخابی تیم ملی از روز گذشته در کمپ تیم‌های ملی آغاز شده و بازیکنان با نشاط و انگیزه بالا تمرینات خود را برگزار می کنند. 

وی افزود: هدف از برگزاری دو مرحله اردوی تدارکاتی انتخاب بازیکنان برتر و نهایی برای اردوهای اصلی است. ضمن اینکه کادر فنی تیم ملی تمام بازی‌های لیگ را زیر نظر دارد تا در نهایت بهترین‌ها در اردوی اصلی حضور داشته باشند و در صورت وجود بازیکن با استعداد، بدون شک به اردوی تیم ملی دعوت می‌شود اما در حال حاضر باید ترکیب اصلی تیم ملی شکل بگیرد و تمرینات خود را برای حضوری پر قدرت در رقابت‌های آسیایی پیش رو آغاز کنیم.

آزمون در ادامه درباره برگزاری دیدار دوستانه با تیم‌های اوکراین و تایلند گفت: بازی با تیم ملی فوتبال اوکراین  که قطعی است و اسفند ماه برگزار می‌شود. رایزنی‌های مختلفی برای برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال تایلند نیز صورت گرفته و اگر مشکلی پیش نیاید احتمالا در اردویی که از 29 بهمن ماه به مدت4 روز در تهران برگزار می‌شود، با این تیم بازی می‌کنیم. زمان محدودی برای آماده سازی تیم داریم اما خوشبختانه بازیکنان و کادر فنی با تلاش و پشتکار برای آماده سازی تیم فعالیت می‌کنند.  ملی پوشان عقیده دارند که مانند فوتسال باید حقانیت خود را ثابت کنند، به همین دلیل با تلاش فراوان در تمرینات حضور دارند و همین امر باعث می‌شود تا از لحاظ روحیه و امادگی در شرایط مناسبی قرار داشته باشند.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان از انگیزه بالای ملی پوشان برای حضور در اردوی تدارکاتی تیم ملی خبر داد و گفت: بچه‌ها با تمام توان خود در تمرینات حضور دارند و این امر انتخاب نفرات را برای ما سخت تر کرده است. پس از پایان این اردو، 27 بازیکن را به اولین اردوی تدارکاتی تیم ملی که از 15 بهمن ماه برگزار می‌شود، دعوت می کنیم.

وی در پایان گفت: می‌خواهیم یک تیم خوب تشکیل بدهیم تا در مصاف با تیم‌های قدرتمند آسیا موفق ظاهر شویم.

نیروهای جوان و تلاشگر داریم که درتمرینات با نشاط  فراوانی حضور دارند و امیدوارم با حمایت مسئولین فدراسیون و شرایط مناسب بتوانیم برای موفقیت تیم ملی کشورمان گام برداریم.

کد خبر : ۴۵۳۳۵۵