خبرگزاری کار ایران

مربی تیم ملی والیبال بانوان: بازیکنان نپال را کنترل کردیم

مریم عبداللهی در خصوص بازی با نپال گفت: ملی پوشان بیشتر از توان خود تلاش کردند که نتیجه آن کنترل بازیکنان این تیم در زمین مسابقه بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از  فدراسیون والیبال، فاطمه عبدالهی درباره عملکرد تیم ایران در نخستین مسابقه انتخابی جهان در منطقه آسیای مرکزی افزود: ملی پوشان ایران در مسابقه با نپال بدون نقص بازی کردند و حریف را در سه ست متوالی و با اقتدار شکست دادند.
وی با بیان اینکه تیم ایران به نپال اجازه خود نمایی نداد، گفت: نپال تیم خوبی بود و اگر بازیکنان اجازه می‌دادند که این تیم برنامه‌های خود را در زمین مسابقه پیاده کند، دیگر کنترل آنان مشکل می‌شد.
مربی تیم ملی والیبال بانوان افزود: بازیکنان ایران در این مسابقه بیشتر از توانایی‌های خود تلاش کردند. هر چیزی که سرمربی بر اساس آنالیز تیم نپال از آنان خواسته بود، در زمین اعمال کردند.
وی درباره مسابقه دوم ایران با مالدیو نیز گفت: برای کسب دومین برد و صعود به مرحله دوم رقابت‌های انتخابی جهان به مصاف مالدیو می‌رویم.
عبدالهی تاکید کرد: تیم ملی والیبال بانوان ایران هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیرد، هر چند تمام تیم‌ها برای برد به میدان می روند و تمام تلاش خود را در زمین مسابقه برای پیروزی خواهند داشت.
تیم ملی والیبال بانوان امروز در دومین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف مالدیو می‌رود و در صورت شکست این تیم به مرحله دوم انتخابی جهان در قاره آسیا که با حضور 10 تیم برتر برگزار می‌شود، صعود خواهد کرد.

کد خبر : ۴۵۳۳۷۰