خبرگزاری کار ایران

حضور مدیران غیر فوتبالی این بلا را سر استقلال آورد؛

قربانی: استقلال نمی‌تواند مدعی قهرمانی باشد

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۳۷۳

بازیکن اسبق استقلال تهران با تمجید عملکرد آبی پوشان در بازی برابر پیکان، از مدیران این تیم انتقاد کرد.

پیروز قربانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در ارتباط با برتری استقلال برابر پیکان اظهار داشت: استقلال بازی خوبی را انجام داد. در کل بازی، بازی زیبایی بود و دو تیم نمایش خوبی داشتند. استقلال هم نشان داد روند رو به رشدی داشته است.

کارشناس فوتبال در خصوص جوانگرایی استقلال اعلام کرد: این جوانگرایی با تفکر یا ناخواسته به هر طریقی که صورت گرفته باشد خوب است. اما با این حال استقلالی‌ها با این بردها حالا نباید فکر کنند تیم‌شان حتما قهرمان می‌شود. به اعتقاد من استقلال نمی‌تواند مدعی قهرمانی شود و تنها می‌تواند به دنبال سهمیه آسیا باشد.

قربانی در ارتباط با محرومیت استقلال از سوی فیفا اعلام کرد: نتیجه حضور مدیران غیر فوتبالی همین می‌شود. وقتی افرادی که در یک کار تخصص ندارند به آن ورود پیدا می‌کنند همین می‌شود که باشگاه به این وضعیت دچار شود. چند سال پیش هم لیست استقلال را به آسیا نفرستادند، الان هم این وضعیت را ایجاد کردند. واقعا فقط می‌توانم تاسف بخورم که چرا این وضعیت برای استقلال ایجاد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز