خبرگزاری کار ایران

صانعی: در بازی‌های دوستانه دنبال کسب نتیجه نیستیم

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۴۳۰

سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال تاکید دارد که در بازی تحت فشار ملی پوشان محک می‌خورند و کادر فنی به نقاط ضعف و قوت تیم پی می‌برد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی صانعی، سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال گفت: اردوی تدارکاتی تیم ملی در حال برگزاری است و در این اردو، دو بازی دوستانه در روزهای 11 و 12 بهمن ماه با تیم اوکراین برگزار خواهیم کرد تا ملی پوشان را محک بزنیم. در واقع برگزاری بازی‌های دوستانه به ما کمک می‌کند تا از داشته‌های خود در تیم اطلاعات کاملی به دست آوریم و طبق آن برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم.

وی درباره شرایط بازیکنان تیم ملی زیر 20 سال قبل از بازی با اوکراین گفت: وضعیت ملی پوشان مطلوب است و یکی دو مورد آسیب جزئی داریم که  به بازی فردا می‌رسند. بازیکنان آمادگی خوبی دارند اما این آمادگی صد در صد نیست و در حدی است که می‌توانند در بازی فردا حضور داشته باشند.

سرمربی تیم ملی زیر 20 سال فوتسال در خصوص دیدار دوستانه با تیم آچاچی البرز که عصر دیروز برگزار شد، گفت: برای اینکه شرایط بچه‌ها را بررسی کرده و به ترکیب اصلی برسیم، بازیکنان را در شرایط مسابقه قرار می دهیم تا شناخت خوبی از آنها پیدا کنیم، سعی می‌کنیم بازی‌های داخلی برگزار کنیم و ملی پوشان را تحت فشار قرار دهیم تا علاوه بر کسب تجربه، به نقاط ضعف و قوتشان نیز پی ببریم. در واقع بازیکنان باید با فشار سطح بالای مسابقه آشنا شوند تا بتوانند بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارند. در بازی‌های دوستانه دنبال کسب نتیجه نیستیم و فقط از لحاظ فنی آنها را ارزیابی کنیم.

وی ادامه داد: از تیم‌هایی که با آنها دیدار دوستانه برگزار می کنیم، درخواست می‌کنیم که در سه نیمه مسابقه انجام شود چرا که می‌خواهیم از تمام بازیکنان در مسابقه تدارکاتی استفاده کرده و ارزیابی دقیقی از آنها داشته باشیم. درباره بازی با اوکراین نیز شرایط به همین صورت است و بیشتر از کسب نتیجه به فکر بازی و ارتقا سطح فنی بازیکنان هستیم. دو بازی خوب با روسیه در گذشته انجام دادیم و سعی ما بر این است که از 16 بازیمک  و 4 دروازه بان در دو دیدار دوستانه پیش رو استفاده کنیم تا وضعیت آنها را در شرایط بازی بین المللی محک بزنیم. در بازی اوکراین نیز می‌خواهیم بازیکنان را زیر نظر داشته باشیم تا به ترکیب اصلی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال برسیم و آماده بازی با تیم‌های آسیایی باشیم.

وی در پایان گفت: به خاطر اینکه نتوانستیم 30 بازیکن را در این اردو به دلیل محدودیت اسکان داشته باشیم، 9 بازیکن جدید در بازی دوم به جمع ملی پوشان ملحق می شوند تا آنها را ارزیابی می‌کنیم. از باشگاه‌هایی که با ما همکاری لازم را داشته‌اند، کمال تشکر و قدردانی دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز