خبرگزاری کار ایران

پیام رافا مارکز در واکنش به سخنان ترامپ؛

هیچ دیواری متوقف‌مان نخواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۴۸۱

رافائل مارکز، ستاره‌ مکزیکی سابق تیم فوتبال بارسلونا، به اقدام ترامپ برای احداث دیواری بین ایالات متحده و مکزیک واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، رافائل مارکز، ستاره‌ مکزیکی سابق تیم فوتبال بارسلونا، به اقدام ترامپ برای احداث دیواری بین ایالات متحده و مکزیک واکنش نشان داد.

مارکز در توئیتر خود خطاب به رئیس جمهور آمریکا نوشت: اگر به خودمان باور داشته باشیم هیچ دیواری قادر به متوقف ساختن ما نخواهد بود. مارکز در کنار این نوشته ویدئویی هم از زمان بازیگری‌اش در تیم بارسلونا منتشر کرد که نشان می‌دهد او در یک ضربه ایستگاهی توپ را از روی دیوار دفاعی حریف عبور می‌دهد و آن را به تور دروازه می‌دوزد.

هیچ دیواری متوقف‌مان نخواهد کرد

دونالد ترامپ، رئیس جمهور جدید ایالات متحده، در اولین هفته‌ آغاز به کارش وعده‌ انتخاباتی خود درباره دیوار کشیدن در مرز آمریکا و مکزیک را تکرار کرد.

رئیس جمهور مکزیک، پنیا نیتو، هم به این اقدام ترامپ واکنش نشان داد و اعلام کرد مکزیک هزینه‌ احداث این دیوار را پرداخت نخواهد کرد.

ادعایی که خیلی‌ها را به واکنش واداشت و همه این واکنش‌ها هم منفی بود. رئیس جمهور جدید آمریکا دستور دیوارکشی را چهارشنبه صادر کرد و آن را اقدامی در راستای جلوگیری از مهاجرت غیرقانونی و کاستن شمار پناهندگان مکزیکی و دیگر کشورهای آمریکای لاتین به ایالات متحده عنوان کرد. این اقدام ترامپ اما نه تنها برای مردم مکزیک خوشایند نبود، بلکه پنیا نیتو رئیس جمهور این کشور هم به آن واکنش نشان داد. حتی ستاره‌های فوتبال مکزیک هم نسبت به این موضوع بی‌تفاوت نبودند و رافائل مارکس- مدافع پیشین بارسلونا و کاپیتان و اسطوره تیم‌ملی مکزیک- هم سکوت را جایز ندانست. رافائل مارکس البته ترجیح داد با کنایه اما خیلی جدی به حرف‌ها و ادعاهای غیرمنطقی ترامپ پاسخ بدهد. از همین رو، به سراغ صفحه شخصی خود در توییتر رفت و خطاب به هموطنان خود و در کنایه به رئیس جمهور جدید ایالات متحده نوشت: «اگر ما خودمان را باور داشته باشیم، هیچ دیواری قادر به متوقف کردن‌مان نخواهد بود.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز