خبرگزاری کار ایران

شکست دادن روس‌ها نشان از قدرت کشتی ایران است

جویباری: عملکرد کشتی گیران در جام یارگین مثبت بود

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۶۵۱

مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد معتقد است که عملکرد کشتی گیران منتخب مازندران در رقابت‌های جام بین المللی یارگین مثبت بوده است و کشتی گیران کشورمان توانستند در برابر کشتی گیران مطرح روس به پیروزی دست پیدا کنند.

یعقوب نجفی جویباری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص عملکرد منتخبان کشتی آزاد کشورمان در جام بین المللی یارگین افزود: جام یارگین یکی از جام‌های معتبر کشتی جهان محسوب می‌شود و کسب عنوان در این جام بسیار ارزشمند است.

مربی سازنده کشتی مازندران گفت: کشتی گیران کشورمان از جمله جابر صادق زاده، رمضانیان و ابراهیمی توانستند در جام یارگین صاحب مدال شوند و این نشان داد که ظرفیت و پتانسیل کشتی کشورمان بسیار بالا است.

جویباری بیان کرد: باختن کشتی گیران کشورمان در جام یارگین نیز برای آنها نوعی کسب تجربه است و کشتی گیران ما با این باخت‌ها چیزی را از دست ندادند و بلکه به تجربه و سطح فنی خود اضافه کرده‌اند.

مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد در رابطه با جام تختی نیز در خاتمه خاطر نشان کرد: به نظر من سطح فنی و کیفی این مسابقات متوسط بود و البته برگزاری جام تختی به شیوه تیمی توانست موجبات مبارزه چند باره کشتی گیران برای ارزیابی دقیق از عملکرد آنها را فراهم سازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز