خبرگزاری کار ایران

زهتاب: بدن کیانوش رستمی از فرم قهرمانی خارج شده است

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۰۵۶

رئیس شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری معتقد است که فرم بدنی کیانوش رستمی از ایده آل قهرمانی خارج شده است و برای رسیدن به نقطه مطلوب باید چند ماه تمرینات فشرده بدنسازی را در دستور کار قرار بدهد.

محمد زهتاب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، ضمن بیان این مطلب افزود: متاسفانه عملکرد کیانوش رستمی در لیگ وزنه برداری ناامید کننده بود، از منظر فنی وقتی به عملکرد وی نگاه می‌کنیم در می‌یابم که آمادگی جسمانی وی در شرایط مطلوبی قرار ندارد.

وی ادامه داد: من از نزدیک نظاره‌گر عملکرد وی در لیگ وزنه برداری بودم و دریافتم که فرم بدنی این وزنه بردار از استاندار قهرمانی فاصله گرفته است در حالی‌که در نقطه مقابل آن سهراب مرادی بعد از المپیک تمرینات خودش را رها نکرد و توانست در لیگ عملکرد خوبی را از خود به ثبت برساند.

این پیشکسوت وزنه برداری کشورمان با اشاره به دلیل افت بدنی رستمی می‌گوید: یک قهرمان المپیک بعد از المپیک 40 روزی را در وضعیت ریکاوری نسبی قرار می‌گیرد، اما رستمی در وضعیت ریکاوری صدردصد قرار داشته است و همین امر سبب شد که فرم بدنی وی از ایده آل لازم خارج شود.

رئیس شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری تاکید کرد: البته کیانوش رستمی که خود مدعی است که اطلاعات بسیار خوبی از شرایط فنی وزنه برداری دارد در لیگ به گونه‌ای وزنه انتخاب کرد که زمینه حذفش نیز فراهم شود در حالیکه یک قهرمان المپیک باید در انتخاب وزنه‌های خودش نیز دقت کند.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: به هر حال دوری از اردوهای تیم ملی و پیگیری تمرینات به صورت انفرادی می‌تواند زمینه افت یک قهرمان را فراهم سازد همه ورزشکاران برای تداوم قهرمانی خود باید در اختیار کادر فنی مجرب تیم ملی باشند تا در مواقع لازم از آنها محافظت و نگهداری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز