خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه فدراسیون فوتبال در خصوص محرومیت استقلال از سوی فیفا

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۰۷۱

فدراسیون فوتبال اطلاعیه‌ای را در خصوص مشکلات پیش آمده برای باشگاه استقلال تهران در پرداخت مطالبات بازیکنان خود صادر کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در پی درج اخبار منتشره در رسانه‌های گروهی مبنی بر علل و عوامل مشکلات پیش آمده برای باشگاه استقلال تهران به قصور مکرر این باشگاه در پرداخت مطالبات بازیکن این تیم عادل شیحی در زمان مقرر، جهت تنویر افکار عمومی بدینوسیله پاسخ دپارتمان روابط بین الملل به شرح  زیر اعلام می‌شود:

1-درخصوص پیگیری روند انضباطی پرونده باشگاه‌ها در حوزه بین الملل، فدراسیون دخالت مستقیم ندارد و تنها به عنوان ناظر و مشاور در دفاع از حقوق باشگاه‌ها از تمامی ظرفیت خویش جهت اطلاع رسانی به موقع استفاده می‌کند.

2-روند نامه نگاری از سوی فیفا به ‌باشگاه‌‌ها به صورت مستقیم انجام می‌شود و فقط رونوشت این نامه جهت اطلاع به فدراسیون فوتبال ارسال می‌شود و فدراسیون برای ایجاد حساسیت بیشتر و پیگیری موضوع، مجددا رونوشت نامه‌های دریافتی از سوی فیفا را یا به صورت پی نوشت یا با نامه مستقیم دبیر کل به باشگاه‌ها، سازمان لیگ، دپارتمان بین الملل و کمیته انضباطی ارسال می‌کند.

3-درخصوص پرونده مطروحه در فیفا در مورد باشگاه استقلال ضمن ارجاع کلیه نامه‌های دریافتی از سوی فیفا به باشگاه، فدراسیون محددا طی نامه‌‌هایی با امضا دبیرکل به باشگاه استقلال در تاریخ 18/9/95 و 2/10/95 (به پیوست) این باشگاه را جهت تاکید بیشتر در مورد اجرای حکم قطعی و غیرقابل اعتراض به فیفا مطلع می‌کند که متاسفانه باشگاه استقلال در زمان مهتل مقرر قانونی برای اعتراض از آن استنکاف کرده است.

اطلاعیه فدراسیون فوتبال در خصوص محرومیت استقلال از سوی فیفا

4-مجددا فدراسیون نامه‌ای در تاریخ 2/10/95 به باشگاه استقلال جهت تاکید مجدد بر موارد محرومیت قطعی داده شده به منظور جلوگیری از محرومیت‌های احتمالی آتی به خاطر قصور در ادای تعهد مالی مقرر در موعد تعیین شده ارسال و به صراحت در نامه اعلام می‌کند که 30 روز از تاریخ ابلاغ رای (رای مورخ 18/6/95) مدنظر است و هیچگونه استنباطی مبنی بر اینکه مجددا مهلت 30 روزه‌ای از تاریخ صدور نامه به باشگاه داده شده وجود ندارد و از باشگاه درخواست شده که هر چه سریعتر پرونده مربوط را در همین مقطع حل و فصل کند تا از محرومیت‌های احتمالی آینده از قبیل کسر امتیاز، سقوط به دسته پایین تر جلوگیری به عمل آید.

اطلاعیه فدراسیون فوتبال در خصوص محرومیت استقلال از سوی فیفا

5-با توجه به توضیحات فوق و روند اداری تعیین شده از سوی فیفا، هیچگونه مسئولیتی در قبال پرونده‌‌های انضباطی باشگاه‌ها متوجه فدراسیون نمی‌باشد.

گفتنی است، کنفدراسیون فوتبال آسیا کلیه نامه‌های مرتبط با باشگاه‌ها را جهت اجرا به باشگاه‌ها ارسال و رونوشت آن به فدراسیون فوتبال ارسال می‌شود و فدراسیون در قبال نامه‌‌های ارسالی هیچ‌گونه مسئولیت اجرایی نداشته و صرفا جهت اطلاع به این مجموعه ارسال می‌گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز