خبرگزاری کار ایران

نگاهی به بازیکن افغانستانی پیکان؛ آیا او شایسته است؟

سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا فیصل شایسته بازیکن شایسته‌ای هست یا نه؟

به گزارش ایلنا، فیصل شایسته بازیکن افغانستانی تیم پیکان از هموطنان مقیم ایران خواست که از او و تیم پیکان در لیگ برتر حمایت کنند. بسیاری این خرید را در راستای جذب هوادار عنوان کرده‌اند، کاری که تیم‌هایی مثل میلان و اینتر با جذب بازیکنان آسیایی انجام دادند تا بر شمار هواداران شرق آسیایی خود بیفزایند، اقداماتی که نشان می‌داد مالکان این دو باشگاه چشم به بازار آسیا دارند.

سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا فیصل شایسته بازیکن شایسته‌ای هست یا نه؟

شایسته در سال 2009 و در سن هجده سالگی به تیم جوانان باشگاه توئنته هلند پیوست. سال بعد مورد توجه مسئولان هیرنوین قرار گرفت و تا سال 2012 برای جوانان این باشگاه توپ زد. شایسته در سال 2013 و در یک پسرفت آشکار به لیگ بلغارستان رفت و برای تیم تارنوو این کشور توپ زد. او فقط 10 بازی برای این تیم انجام داد و بعد به سونگالا یونایتد تایلند پیوست و طی 17 بازی 3 گل برای این تیم به ثمر رساند.

13658653_1097197410334587_1858935655_n

سپس به سوپرلیگ تایلند رفت و برای پاهنگ تایلند توپ زد. شایسته تا همین امسال در این باشگاه بازی کرد و بیشتر از 10 بار به کار گرفته نشد. فیصل 27 بار برای تیم ملی افغانستان هم بازی کرده است.

بدون شک، پیکان بزرگترین تیمی است که فیصل در رده بزرگسالان به عضویت آن در آمده است. باید دید این خرید برای جذب هوادار صورت گرفته است یا شایسته توانایی‌های بیشتری دارد!

 

کد خبر : ۴۵۴۰۸۰