خبرگزاری کار ایران

بر اساس اعلام سازمان لیگ والیبال؛

شکست فنی برای هاوش گنبد در نظر گرفته شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۱۷۰

سازمان لیگ فدراسیون والیبال با توجه به حضور نیافتن تیم هاوش گنبد در دیدار مقابل شهرداری ارومیه شکست فنی برای این تیم در نظر گرفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دهم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان ایران جام «شهدای منا» روز با پنج دیدار در شهرهای تهران (دومسابقه)، تبریز، اردکان و آمل پیگیری شد.
باشگاه هاوش گنبد در مکاتبه‌ای با سازمان لیگ فدراسیون والیبال اعلام کرد که به دلیل شرایط آب و هوایی و لغو پروازهای استان گلستان امکان حضور در ارومیه برای دیدار هفته بیست و یکم را ندارد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال نیز بر اساس آئین نامه لیگ و در پاسخ به این نامه باشگاه هاوش، مهلت 24 ساعته به این باشگاه داد تا خود را به ارومیه برساند و بازی دو تیم شهرداری ارومیه و هاوش گنبد حداکثر تا روز دوشنبه برگزار شود.
تیم هاوش گنبد روز گذشته هم در ارومیه حاضر نشد و بر اساس اعلام سازمان لیگ باخت فنی (سه ست 25 بر صفر) برای نماینده گنبد در هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال در نظر گرفته شد.
با این نتیجه تیم شهرداری ارومیه به چهاردهمین برد خود در این رقابت‌ها دست یافت و 42 امتیازی شد و در همان رتبه سوم ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز