خبرگزاری کار ایران

صانعی: در بازی‌های دوستانه نقاط ضعف و قوت تیم جوانان مشخص می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۲۵۶

سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال تاکید دارد بازی برابر اوکراین باعث شده تا بازیکنان تجربه خوبی را کسب کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی صانعی، سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال درباره اولین دیدار دوستانه تیم ملی برابر اوکراین گفت: بازی خوبی بود و ملی پوشان بازی مناسبی را از خود به نمایش گذاشتند. هر چند که اشتباهات فردی در این بازی وجود داشت اما پیشرفت خوبی را با توجه به تمریناتی که برگزار کردیم، داشتند.

وی افزود: تیم اوکراین نسبت به تیم روسیه، بازی روان و خوبی را از خود به اجرا گذاشت و گردش توپ این تیم در زمین و کنترل و مالکیت توپ مطلوب بود اما در مجموع  این دیدار تدارکاتی مناسبی برای بازیکنان تیم بود.

سرمربی تیم ملی معتقد است که بازی تحت فشار و تغییر شرایط محیطی در بازی‌های دوستانه باعث می‌شود تا بازیکنان تجربه خوبی کسب کنند و خود را با شرایط مسابقه وفق دهند. وی در این باره گفت: فوتسالیست‌ها در زمینی بازی کردند که حتی یک جلسه تمرینی در زمین بازی را نداشتند و این امر کمک می‌کند که خود را با شرایط جدید وفق بدهند. همانطور که قبلا اشاره کردم یکی از اهداف ما از برگزاری بازی‌های دوستانه تحت فشار قرار دادن بازیکنان و کسب تجربه است، که خوشبختانه تا حدودی به هدفمان رسیده‌ایم.

صانعی ادامه داد: از تیم حریف عقب بودیم و به بازی برگشتیم اما در زدن ضربات آخر دقت نداشتیم. در واقع در نیمه دوم بهتر از نیمه اول ظاهر شدیم و خود را با شرایط جدید وفق دادیم. بازیکنان لحظه به لحظه پیشرفت می‌کنند و این امر به ما کمک می‌کند تا با پی بردن به نقاط ضعف و قوت تیم، برنامه ریزی خوبی داشته باشیم. نقاط ضعف و اشتباهات فردی داشتیم و یکسری مشکلات تاکتیکی بود که بدون شک در اردوهای آتی آن را برطرف می‌کنیم.

وی در پایان گفت: امروز هم با تمرکز بیشتر نسبت به روز قبل به مصاف اوکراین خواهیم رفت. ما از دو گروه متفاوت از بازیکنان استفاده می‌کنیم و آنها را محک می‌زنیم. با توجه به آنالیزی که از بازی اول برابر اوکراین داشتیم، روی  یکسری از نقاط صعف این تیم کار کرده و با بازیکنان صحبت کردیم تا با آمادگی بیشتری در بازی دوم حضور داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز