خبرگزاری کار ایران

مدیر اجرایی فدراسیون کشتی آمریکا:

امیدواریم بار دیگر کشتی بر سیاست غلبه کند

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۲۶۳

مدیر اجرایی فدراسیون کشتی ایالات متحده ابراز امیدواری کرده است که تیم ملی این کشور در جام جهانی کشتی آزاد که در کرمانشاه برگزار می‌شود شرکت کند و مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

به گزارش ایلنا، هیات رئیسه فدراسیون کشتی ایالات متحده ابراز امیدواری کرده است که در جام جهانی کشتی آزاد که در روزهای 29 و 29 بهمن در کرمانشاه برگزار می‌شود شرکت کند و مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

پس از اینکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا، فرمان منع ورود شهروندان 7 کشور، از جمله ایران، را صادر کرد با واکنش مقامات ایران مواجه شد. ایران در اقدامی تلافی‌جویانه اعلام کرد از ورود اتباع آمریکایی به ایران جلوگیری خواهد کرد.

با این حال، ریچ بندر، مدیر اجرایی فدراسیون کشتی آمریکا، امیدوار است که این تیم بتواند در این رقابت‌ها شرکت کند. او به رویترز گفته است: این یک رقابت مهم بین‌المللی است و ما به دنبال رقابت با بهترین تیم‌های کشتی جهان هستیم. ما امیدواریم که بار دیگر کشتی بر سیاست برتری یابد. این یک رقابت مهم برای ما و هفت تیم دیگر حاضر در این جام است.

بندر اضافه کرد که آمریکا 20 سال پیش و در جام تختی به سال 1998 اولین کاروان کشتی آمریکا را به ایران اعزام کرده است. او ابراز امیدواری کرد که این مشکل حل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز