خبرگزاری کار ایران

اخراج نکونام و پیروانی از تیم ملی؛

واکنش عجیب کی‌روش؛ کادر ایرانی تیم ملی برکنار شدند!

کارلوس کی روش در بازگشت به ایران و در واکنش به اتفاقات اخیر تصمیم به برکناری نفرات ایرانی کادرفنی خود کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارلوس کی روش با توجه به اتفاقات رخ داده در خصوص واکنش به ماجرای برانکو ایوانکوویچ و باشگاه پرسپولیس و موضع فدراسیون فوتبال، تصمیم به برکنار و اخراج کادرفنی ایرانی خود گرفت.

کارلوس کی روش در واکنش به درخواست پرسپولیس در رابطه با بازیکنان ملی‌پوش تیمش، دستور به حضور آنها در تهران داد. این در حالی است که همان زمان از سوی کی روش کادرفنی ایرانی نیز برای دیپورت به ایران هماهنگ شده بود و سرمربی تیم ملی به آنها نیز دستور خروج از اردو را داد.

اعضای ایرانی کادرفنی اما در گفتگو با فدراسیون نشینان و البته مهدی تاج دستور به بازگشت به کمپ این تیم در باشگاه ایرانیان را دریافت کردند تا این نافرمانی آنها در بازگشت با خشم کارلوس کی روش همراه شود.

ین نفرات کلیه مربیان، کادرپزشکی و حتی راننده و مترجم او را در بر می گیرد و کی روش امروز با حضور در فدراسیون فوتبال با یک راننده جدید نشان داد که روی تصمیم خود ایستاده است. سرمربی تیم ملی ایران قصد دارد از مربیان و پزشکان خارجی در کادر جدید استفاده کند اما فدراسیون فوتبال به هیچ وجه درخواست وی را نپذیرفته است.

در شرایطی که اردوی تیم فوتبال ایران برای دو بازی دهه اول فروردین در آخرین روزهای سال تشکیل می شود، فدراسیون فوتبال به دنبال یک راه مسالمت آمیز برای حل بحران تیم ملی است اما تا به امروز موفقیتی در این زمینه به دست نیامده اگرچه فدراسیون به کی روش اعلام کرده تحت هیچ شرایطی به او اجازه نمی دهد که مربیان ایرانی را از کادر خود کنار بگذارد چراکه کار این افراد کنار سرمربی تیم ملی در قرارداد وی قید شده و البته بخشی از سرمایه گذاری فوتبال ایران روی مربیان است.

حال باید دید فدراسیون فوتبال چه تصمیمی در این زمینه خواهد گرفت. آنها در طول هفته‌های گذشته در جلساتی پیاپی به دنبال این بودند که فضا را به سمت آرامش پیش ببرند و اکنون با این اتفاق همه در انتظار تصمیم بعدی مهدی تاج در این زمینه هستند.

 

کد خبر : ۴۵۴۵۶۳