خبرگزاری کار ایران

اتحادیه جهانی کشتی:

امیدواریم وزارت خارجه ایران اجازه ورود تیم آمریکا را بدهد

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۶۷۲

اتحادیه جهانی کشتی، در بیانیه‌ای ابراز امیدواری کرد که وزارت خارجه ایران مجوز حضور تیم آمریکا را در جام جهانی کشتی آزاد صادر کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در متن بیانیه اتحادیه جهانی کشتی آمده است:
این فرصت به وجود آمده است که بهترین کشتی گیران سراسر جهان در یک رقابت درجه یک و در یکی از مهمترین رویدادهای جهانی، در جام جهانی کشتی آزاد در کرمانشاه حضور یابند.
در حالی که ما هیچ نظری نسبت به اختلافات سیاسی ایران و آمریکا نداریم، اما همکاری بین فدراسیون‌های کشتی ایران و آمریکا به یک استاندارد طلایی است، کشتی گیران ما همیشه بالاترین سطح روحیه ورزشکاری را به نمایش گذاشته‌اند و تعاملات قلبی آن‌ها با یکدیگر مترادف با کشتی و فراتر از سیاست تبدیل شده است. 
فدراسیون‌های کشتی ایران و آمریکا علاقه خود را برای حضور تیم آمریکا در رقابت‌های جام جهانی کشتی ابراز داشته‌اند و احساس افتخار می‌کنیم که کشتی اغلب موجب تشویق کشورها برای این نوع از همکاری‌های بین المللی می‌شود و امیدواریم که وزارت خارجه ایران نسبت به تایید حضور تیم آمریکا در جام جهانی موافقت نماید.
نناد لالوویچ، رئیس اتحادیه جهانی نیز در این خصوص گفت: همانطور که در تلاش جهانی برای حضور و بقاء کشتی در چرخه المپیک نشان داده شده بود، ورزش ما به صورت مستقیم از عشق، شور و فداکاری کشتی گیران و طرفداران ما قدرت می‌گیرد. از آن‌ها به خاطر حمایت مداوم خود از اتحادیه جهانی کشتی و ‌فدراسیون‌های ملی تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز