خبرگزاری کار ایران

دلم نمی‌آید بازی‌های استقلال را نگاه کنم!

روشن: چرا اعضای هیات مدیره استقلال خجالت نمی‌کشند؟

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۷۷۴

یشکسوت باشگاه استقلال تهران از مدیریت این باشگاه انتقاد می‌کند و اعتقاد دارد رخ دادن اتفاقات خیر در استقلال، نتیجه بی‌مدیریتی است.

حسن روشن در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در ارتباط با تیم جوانان استقلال اظهار داشت: این‌ها همه نتیجه عدم تمرکز در مدیریت استقلال است. وقتی نظارتی وجود ندارد، همین می‌شود.

پیشکسوت استقلال که خبر استفاده تیم‌های پایه استقلال از بازیکنان سه اخطاره را می‌شنود، می‌گوید: وقتی در آکادمی استقلال از خانواده بچه‌ها پول می‌گیرند، دیگر شما چه انتظاری دارید؟ مشخص است که هیچ وقت نمی‌توان شاهد سلامت در تیم‌های پایه بود، مگر این که همه چیز درست شود.

وی اظهار داشت: چند سال است که فریاد می‌زنم در تیم‌های پایه فساد است اما کو گوش شنوا. بی خیال، من هم دیگر کاری به استقلال ندارم. این همه گفتیم چه سودی داشت؟ چه‌کسی حرف من را کسی شنید؟ 

روشن در ارتباط با محرومیت استقلال از سوی فیفا گفت: مدیر عامل و هیات مدیره استقلال مقصر این اتفاقات هستند. نمی‌دانم چرا از کاری که کردند خجالت نمی‌کشند و حرفی هم نمی‌زنند.

وی در ارتباط با تغییر مدیریت در این باشگاه اظهار داشت : مشخص است که آقایان باید از این باشگاه بروند. کسانی که به درد استقلال نمی‌خورند و کاری برای این باشگاه نمی‌کنند، چرا باید بمانند؟ 

وی در خصوص شرایط فنی استقلال گفت: من چند وقت است که بازی‌های استقلال را نمی‌بینم. آن قدر کیفیت بازی‌های استقلال پایین است که دلم نمی‌آید بازی‌های این تیم را تماشا کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز