خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین پرسپولیس

کاپیتان تمرین کرد/ فوتبال درون تیمی زیر نظر برانکو

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۹۰۴

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز چهارشنبه خود را پس از جلسه یک ساعته با سرمربی، آغاز کرد و خبر خوب همراهی کاپیتان با سرخپوشان بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان امروز چهارشنبه از ساعت 11 برای تمرین در مجموعه شهید کاظمی حاضر شدند و برانکو ایوانکوویچ برای بازیکنان جلسه یک ساعته‌ای داشت که در جریان آن، مسائل فنی مربوط به بازی قبل و بازی پیش رو مورد بررسی قرار گرفت و سرمربی، انتظارات خود از شاگردانش را مطرح کرد.

بازیکنان از ساعت 12 برای تمرین حاضر شدند و خبر خوب این بود که سید جلال حسینی با آنها تمرین خواهد کرد. در شروع تمرین مارکو گرم کردن بازیکنان را بر عهده گرفت و پس از آن فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت. سپس مارکو تمرینات سرعتی را برای سرخپوشان در برنامه قرار داد. در زمان انجام این تمرینات، دروازه‌بان‌ها تمرینات سنگین خود را زیر نظر ایگور پانادیچ انجام می‌دادند که شامل تمرینات بدنی و تکنیکی می‌شد. پس از آن، تمرین سرخپوشان با انجام کارهای ترکیبی و مرور دفاع و حمله انجام شد.

بخش پایانی تمرین سرخپوشان هم فوتبال درون تیمی بود که برانکو بر اجرای برنامه‌های مورد نظر خود در جریان آن تاکید داشت و در همین ارتباط تذکراتی می‌داد. در خاتمه تمرین هم، تعدادی از بازیکنان راهی سونا و جکوزی شدند و بعضی هم ماساژ گرفته و پس از آن مجموعه را ترک کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز