خبرگزاری کار ایران

عذرخواهی سرمربی اس.خوزستان به خاطر اخراج مقابل سپاهان؛

پورموسوی: برای کسب 3 امتیاز بازی خانگی می‌جنگیم

سرمربی استقلال خوزستان در نشست خبری گفت: ما برای سه امتیاز بازی خانگی تمام تلاش خود را می‌کنیم و به خاطر اخراجم در بازی با سپاهان از جامعه ورزش عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش ایلنا، سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پدیده اظهار کرد: بازی سختی خواهیم داشت. تیم پدیده از لحاظ فیزیکی از بهترین تیم‌های ایران است. آن‌ها برای گرفتن سه امتیاز به خوزستان می‌آیند ولی ما هم تلاش می‌کنیم که سه امتیاز این بازی خانگی را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه امیدوار است در آینده قضاوت‌های بهتری در لیگ برتر ببیند درباره بازیکنانی که استقلال خوزستان برای تقویت خود برای مسابقه‌های لیگ قهرمانان آسیا می‌خواهد جذب کند گفت: ما یک دفاع برزیلی را درخواست کرده‌ایم تا هفته آینده به ایران می‌آید تا در تست‌های پزشکی شرکت کند و اگر مشکلی نباشد با او قرارداد امضا می‌کنیم. ما در لیگ قهرمانان آسیا حداکثر تلاش‌مان را می‌کنیم که نام خوزستان را هم در ایران و هم در آسیا بر سر زبان‌ها بیاوریم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان با اشاره به حاشیه های دیدار با سپاهان گفت: به خاطر اخراجم در بازی با سپاهان از جامعه ورزش عذرخواهی می‌کنم. باید به سمتی برویم که آرامش را به داوری‌ها انتقال بدهیم.

وی در ادامه افزود: از همه همکارانم خواهش می‌کنم که دست به دست هم دهیم و به داوران عزیز که افرادی زحمتکش و کم‌درآمد فوتبال هستند، کمک کنیم تا قضاوت بهتری داشته باشند. در خصوص بازی فردا هم باید بگویم بازی سختی پیش رو داریم. تیم پدیده از لحاظ دوندگی و نیز شرایط فیزیکی بازیکنانش یکی از تیم‌های خوب ایران است و کادر فنی خوبی هم دارد. آنها قطعاً به خوزستان می‌آیند تا امتیاز بگیرند. ما هم چون به این سه امتیاز نیاز داریم تا در جمع مدعیان قرار بگیریم همه تلاش خود را می‌کنیم تا امتیازات این بازی خانگی را کسب کنیم.

پورموسوی با بیان اینکه تلاش می‌کند تیمش با آرامش، خونسردی و تمرکز بالا بازی کند، اضافه کرد: اکثر تیم‌های میزبان که جلوی دید هواداران‌شان بازی می‌کنند، چون تماشاگران از آنها گل می‌خواهند اگر نتوانند به گل برسند تمرکزشان را از دست می‌دهند و ممکن است در ادامه بازی حاشیه‌سازی کنند. ما اگر در دقایق اول بازی به گل نرسیم تا آخرین دقایق بازی تلاش خود را برای رسیدن به گل می‌کنیم. همان‌طور که دیدید در بازی مقابل نفت در دقیقه 90 و مقابل صبا در دقیقه 91 گلزنی کردیم همه تلاش خودمان را برای رسیدن به گل می‌کنیم، اما باید از فوتبال عجولانه دست برداریم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره دیدار فردای تیمش برابر پدیده گفت: بازی سختی داریم و پدیده تیمی است که از نظر دوندگی و فیزیکی جزو تیم‌های خوب لیگ است. ضمن اینکه از کادر فنی بسیار خوبی هم بهره می‌برد. پدیده به اینجا می‌آید که از این دیدار امتیاز بگیرد ولی با توجه به اینکه ما می‌خواهیم با کسب سه امتیاز این دیدار جزو مدعیان قرار بگیریم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا به هدف‌مان برسیم.

پورموسوی در پایان درخصوص جذب جپارف از استقلال تهران گفت: نه ما درخواست جذب این بازیکن را داده‌ایم و نه استقلال تهران پیشنهاد جذب این بازیکن را به ما داد بلکه بین مطبوعات این قضیه پیچید. اگر قرار است شرایط آمدن این بازیکن به تیم ما فراهم شود و بتواند به ما کمک کند خوشحال می‌شویم چرا که او بازیکن خوبی است. ضمنا باید بگویم ما در گذشته ایمان مبعلی برای بازی‌های آسیایی به استقلال تهران داده‌ایم و حداقل انتظار ما این است که این بازیکن را به ما بدهند.

کد خبر : ۴۵۴۹۳۵