خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره استقلال فاش کرد؛

ماجرای چکی که مهدی رحمتی و خسرو حیدری از حامی مالی گرفتند!

خبر تقاضای مالی پنهانی رحمتی و حیدری از حامی مالی باشگاه استقلال تازه‌ترین خبری است که از لابه‌لای خبرهای عجیب و غریب این باشگاه بیرون می‌آید و نشان از بلبشویی است که در این باشگاه وجود دارد.

 به گزارش ایلنا، ماجرای درخواست مالی دو کاپیتان استقلال از حامی مالی این باشگاه این است که این دو بازیکن بدون اینکه مسوولان و کادرفنی استقلال در جریان باشند به حامی مالی باشگاه مراجعه کرده و از او می‌خواهند برای آنها چک بکشد.

ایران ورزشی ماجرا را اینطور شرح می‌دهد: این ماجرا به گوش اعضای هیات مدیره می‌رسد و در نهایت مسعود معینی موافقت نمی‌کند تا این چک را امضا کند و بعدا این پول از حساب باشگاه برداشت می‌شود. البته طی این چند وقت اخیر به خاطر بروز یکسری از مسائل حاشیه‌ای که برای استقلال به وجود آمد و مدیریت تیم بیش از سایرین زیر سوال رفته استقلالی‌ها سعی می‌کنند این خبرها را مخفی کنند تا استقلال دچار چالش جدید نشود اما در این میان مسعود معینی این خبر را فاش می‌کند و این افشاگری او استقلال را وارد فاز جدیدی می‌کند که باز هم باید وارد جنگ رسانه‌ای شده و برای این رفتار خودسرانه دو کاپیتان خود بهانه تراشی کنند.

 گویا حیدری 600 میلیون و رحمتی 200 میلیون طلب کرده‌اند و با بهانه اینکه چک‌های برگشتی دارند از حامی مالی خواسته‌اند چک برای آنها صادر کند. البته کسی که این خبر را منتشر کرد به دلیل اینکه به تازگی دچار سانحه تصادف شدید شده است زیاد دل و دماغ حرف زدن و توضیح دادن ندارد و فقط به گفتن این جملات بسنده می‌کند: «این واقعا چه زندگی است که ما می‌کنیم؟ اصلا من عضو هیات مدیره استقلال نباشم، بهتر است. این چه وضعیتی است که برای من درست کرده اند؟ مقصر این اتفاقات هم من هستم که آن چک را امضا نکردم؟ برخی هنوز هم می‌گویند که چرا چک را امضا نکردی و از حساب باشگاه برداشت شد.

 من چک‌هایی که مصوبه هیات مدیره نداشته باشد، امضا نمی‌کنم چون فردا روزی خودم سر این ماجرا به مشکل می‌خورم. حالا اینکه پول از حساب باشگاه برداشته اند، به من چه ربطی دارد؟ من نباید به خاطر این مسائل فحش بشنوم.

 من فعلا قصد ندارم درباره این مسائل صحبت کنم. منتظرم که مسابقات حساس پیش روی ما بگذرد و بعد درباره مسائل حاشیه‌ای که به وجود آورده‌اند، حرف بزنم.

حال این سوال پیش می‌آید چه کسی باعث به وجود آمدن این اتفاقات و تصمیمات خودسرانه است.  چرا دو بازیکن استقلال آنقدر حاشیه امنیت احساس می‌کنند که بدون هماهنگی با باشگاه تقاضای گرفتن چک می‌کنند؟ به نظر می‌رسد دو بازیکنی که در ابتدای ورود منصوریان به استقلال به بازوهای این مربی تشبیه شدند با چنین رفتارهایی باعث دردسر باشگاه می‌شوند.  سیاست غلط بازیکن سالاری همان آفتی است که از قدیم این فوتبال را رنج می‌داد و مربیان وطنی در مقابله با این رفتارها ضعیف عمل می‌کنند.

 معینی می‌گوید در حال حاضر به دلیل اتفاقی که برایش رخ داده نمی‌تواند صحبت کند اما به زودی حقایقی را بازگو می‌کند. حقایقی که می‌تواند راز غفلت‌های مدیران استقلال را فاش کند اما به نظر نمی‌رسد عضو هیات مدیره استقلال بتواند این کار را انجام دهد و بازهم شاید یک تماس مخفیانه باعث شود تا او سکوت کند و حقایق را افشا نکند.

کد خبر : ۴۵۴۹۵۶