خبرگزاری کار ایران

امیدوارم کی‌روش به جام جهانی برود و برانکو قهرمان شود

مهدوی‌کیا: پرسپولیس برای قهرمانی چیزی کم ندارد

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۹۶۶

کاپیتان سابق تیم ملی و پرسپولیس با مثبت خواندن شرایط این تیم برای قهرمانی، امیدوار است مشکلات بین کی روش و برانکو نیز حل شود.

به گزارش ایلنا، مدافع راست سابق پرسپولیس و تیم ملی در خصوص شرایط سرخپوشان گفت: پرسپولیس شرایط بسیار خوبی دارد و حتی می‌توانم بگویم بهترین تیم حال حاضر فوتبال ایران است. این تیم هم خوب بازی می‌کند و هم خوب نتیجه می‌گیرد. یعنی دقیقا فاکتورهای قهرمانی را دارد. امیدوارم این روند در بازی‌های آینده هم ادامه داشته باشد و پرسپولیس در پایان فصل، پس از سال‌ها بتواند قهرمان شود. البته می‌دانم که پرسپولیس در این راه کار دشواری دارد اما با شرایطی که این تیم دارد، من قهرمانی را دور از دسترس نمی‌دانم . امیدوارم پرسپولیس امسال قهرمان لیگ شود.

اما آیا مهدوی‌کیا که این روزها با مربیگری در آکادمی باشگاه‌هامبورگ و همچنین آکادمی کیا وقت می‌گذراند، فرصتی برایش می‌ماند که بازی‌های پرسپولیس را تماشا کند؟ خودش می‌گوید: متاسفانه گاهی اوقات به خاطر مشغله کاری که در باشگاه‌هامبورگ دارم، نمی‌توانم همه بازی‌ها را تماشا کنم اما گل‌های بازی‌ها را حتما می‌بینم. به نظرم این پرسپولیس عالی است و برای قهرمان شدن، چیزی کم ندارد. فقط باید روند پیروزی‌هایش را ادامه بدهد.

مهدوی‌کیا به همان اندازه که به قهرمانی تیم محبوبش پرسپولیس امید دارد، چشمش به تیم‌ملی هم هست و امیدوار که حواشی اخیر بدون ضربه زدن به فوتبال ایران برطرف شود: متاسفانه تیم‌ملی ما چند وقتی است درگیر حواشی خاصی شده که البته من چون در ایران نیستم، از ریز قضایا هم خیلی خبر ندارم اما امیدوارم هر مشکلی وجود دارد، زودتر حل شود تا تیم‌ملی یک بار دیگر به جام جهانی برود و باعث خوشحالی همه شود. دورادور در جریان اتفاق‌هایی که بین کی‌روش و برانکو افتاده هستم و به هر دوی آنها حق می‌دهم. به هر حال هم کی‌روش و هم برانکو دو مربی حرفه‌ای هستند و هر کدام از آنها منافع تیم خودشان را در اولویت می‌دانند. به نظر من اگر قبل از آغاز فصل توافقاتی برای برگزاری اردو شده، قاعدتا باید اجرایی شود. هر چند همان‌طور که گفتم دقیقا نمی‌دانم چه توافقی بین فدراسیون و باشگاه‌ها بوده. با این حال امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات برطرف شود چون این حاشیه‌ها نه به سود فوتبال ایران است و نه به سود باشگاه پرسپولیس.

در پایان، مهدوی‌کیا وضعیت آکادمی کیا را هم اینطور توصیف می‌کند: خوشبختانه آکادمی کیا این روزها وضعیت خوبی دارد و تیم نونهالان‌ ما به قهرمانی رسید. فکر می‌کنم اوایل فروردین ماه رقابت‌های ما آغاز می‌شود و قصد داریم تیم‌مان را به آلمان، سوئد و فرانسه اعزام کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز