خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر والیبال

بانک سرمایه راهی پلی آف شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۱۷۱

مهم ترین بازی هفته پایانی لیگ برتر والیبال مردان با برتری بانک سرمایه در صدرجدول همراه شد.

به گزارش ایلنا، حساس‌ترین دیدار هفته پایانی دور مقدمانی لیگ برتر والیبال ایران با تقابل 2 تیم پیکان و بانک سرمایه انجام شد. 

این دیدار که تکلیف تیم صدر جدولی و صعود به پلی آف را مشخص می‌کرد با برتری بانکی‌ها در 5 ست همراه شد و بانک سرمایه با این پیروزی به عنوان تیم اول راهی پلی‌آف شد.

در پایان هفته بیست و دوم تیم والیبال بانک سرمایه توانست 3 بر 2 از سد تیم پیکان تهران بگذرد.

در ست اول با 2 اختلاف امتیاز بازی به نفع بانک سرمایه پایان رسید. 

در ست دوم این بازی دو تیم برابر پیش رفتند و در نهایت ۳۰-۲۸ به نفع پیکان به پایان رسید و در ست سوم با تفاضل 3 امتیاز به نفع تیم پیکان به پایان رسید. و این تیم در ست شماری دو بر یک پیش بیفتد.

در ست چهارم با این که تیم پیکان در ست شماری جلو بود اما تیم سرمایه توانست 25 بر 19 از سد این تیم بگذرد تا هر دو تیم در ست شماری برابر شوند.

در پنجمین ست و در بازی حساس، در نهایت این ست با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ به نفع بانک سرمایه به پایان رسید تا در مجموع بازی ۳ بر ۲ به نفع بانک سرمایه شود. و این تیم بتواند به عنوان صدرنشین راهی پلی آف شود.

تاکنون تیم‌های بانک سرمایه، پیکان تهران، شهرداری ارومیه و سایپا راهی پلی آف شده‌اند و برای شناخت حریفانشان باید منتظر بمانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز