خبرگزاری کار ایران

توجه تلویزیون بلغارستان به ملی پوشان نوجوان ایران

چهارمین دیدار تدارکاتی و برون مرزی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران مورد توجه یک شبکه تلویزیونی بلغارستان قرار گرفت

به گزارش ایلنا، اردوی برون مرزی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که از روز شنبه نهم بهمن ماه در شهر دوپنیتسای بلغارستان آغاز شده بود، از روز چهارشنبه 13 بهمن ماه در شهر وارنا ادامه یافت.

ملی پوشان نوجوان ایران پنج شنبه شب در چهارمین دیدار تدارکاتی خود در بلغارستان به مصاف دوبریج که تیم سوم لیگ بلغارستان است، رفتند و سه بر یک مغلوب این تیم قدرتمند بلغاری شدند.

شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم ملی نوجوانان در ست دوم 26 بر 24 به پیروزی رسیدند اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج 25 بر 20، 25 بر 18 و 25 بر 18 مغلوب این تیم شدند تا از چهارمین آزمون تداکارتی نیز تجربه های مفیدی برای آماده سازی خود کسب کنند.

تیم دوبریج که از تیم های قدرتمند باشگاه های بلغارستان است در یک بازی درگیرانه و پر هیجان و در حضور تماشاگران حاضر در سالن و یکی از شبکه های تلویزیونی بلغارستان نمایش بسیار زیبایی را اجرا کرد و ملی پوشان نوجوان ایران نیز با انگیزه فراوان و با تمام قوا مقابل این تیم جنگید.

تیم دوبریج چند ملی پوش جوان بلغارستان را در ترکیب خود دارد و میروسلاو ژیکف عنوان بهترین مربی سال ٢٠١٦ بلغارستان را نیز در پرونده کاری خود دارد. هدایت این تیم را بر عهده داشت.

مربی تیم ملی رومانی و مربی سابق تیم ملی زنان ترکیه نیز تماشاگر مسابقه تیم ملی نوجوانان ایران برابر دوبریج بود.

وی از عملکرد دو ملی پوش تیم بانوان ایران در بلغارستان (مائده برهانی و زینب گیوه) ابراز رضایت کرد و آینده خوبی برای آنها پیش بینی کرد.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در سه دیدار خود در شهر دوپنیتسا دو برد و یک شکست تجربه کرد.

مرتضی شریفی، امیرمحمد فلاحت خواه، امیرحسین توخته، امیر حسین صابری، مهدی جلوه، علی طبری، احسان دانش دوست، سهیل کمال آبادی، محمدرضا بیک، بهزاد فتوحی فر، محمدرضا حضرت پور، مهران فیض امام دوست و محمدرضا طهماسبی 13 بازیکن شرکت کننده در اردوی برون مرزی بلغارستان هستند.

محمد وکیلی به عنوان سرمربی، سید علیرضا دریابیگی به عنوان سرپرست، مهران زارع، آرش صادقیانی، پویا عزیزی، یاشار جوادی و مهران پشنگ (کمک مربیان) بهزاد میرزائی به عنوان فیزیوتراپ تیم ملی والیبال نوجوانان را همراهی می کنند.

تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان خود را برای حضور شایسته در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال آسیا که از 8 تا 16 فروردین ماه سال 96 به میزبانی شهر «نایپیداو» کشور میانمار برگزار می شود، آماده می کند.

 

کد خبر : ۴۵۵۴۲۲