خبرگزاری کار ایران

فاجعه پلاسکو هم تقصیر من است؟

قلعه نویی: تا تکلیف ورزش ما مشخص نشود، مشکلی حل نمی‌شود/ روی شهباززاده حساب کرده بودیم

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۷۸۲

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در نشست خبری گفت: برای پیگیری محرومیت تراکتور از سوی فیفا، امروز جلسه‌ای در فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود و تا بعد از ظهر همه چیز مشخص می‌شود.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی فردا یک فینال زودرس است و تا حدودی می‌تواند قهرمان را مشخص کند یا تراکتور را به کورس قهرمانی برساند.

وی افزود: در مستطیل سبز تیم آماده‌ای داریم و از این نظر کاملا آماده هستیم. به همه عزیزانی که به استادیوم می‌آیند توصیه می‌کنم تیم خودشان را تشویق کنند و به حریف احترام بگذارند و از فوتبال لذت ببرند. حساس‌ترین بازی‌های‌ دنیا تمام می‌شود و امیدوارم فردا شرایط خوبی برقرار باشد. افتخار می‌کنم در آذربایجان هستم و با تمام جام هایی که آوردم افتخار می کنم که سرمربی تراکتور هستم.

سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: مطمئناً آذری‌زبان‌های زیادی فردا به ورزشگاه آزادی خواهند آمد، از آنها می‌خواهم که تیم شهر خود را تشویق کنند. تیم ما از هر نظر شایستگی جام آوردن را دارد و به جرأت می‌گویم هواداران ما از بهترین‌ها هستند. آرامش خاصی در تبریز دارم و امیدوارم که فردا تماشاگران تبریزی در نهایت احترامی که به حریف می‌گذارند تیم خود را به بهترین شکل تشویق کنند. مثل اتفاقی که در بازی با النصر افتاد و ما از صعود بازماندیم، اما هواداران تشویق‌مان کردند. در بازی با نفت دایی را مورد تشویق قرار دادند و مطمئناً این اتفاقات خوب و زیبا در یادها می‌ماند.

قلعه‌نویی گفت: نمی‌دانم از این بازیکنان می‌توانم استفاده کنم یا نه. اگر بتوانند بازی می‌کنند و اگر آنها نتوانند بازیکنان آماده خوبی هم داریم که می‌توانند بازی کنند.  اکنون بازیکنانی داریم که می‌توانند به ما کمک کنند و حتی ما روی سجاد شهباززاده حساب کرده بودیم و می‌خواستیم با حضور او تغییر تاکتیک بدهیم، اما هنوز تکلیف ما روشن نیست و نمی‌دانیم می‌توانیم چلوکباب بخوریم یا نه.

وی خاطرنشان کرد: امروز جلسه‌ای در فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود و تا بعد از ظهر همه چیز مشخص می‌شود. واقعیت قضیه این است که آقای آجورلو از روز اول با مشکلات زیادی رو به رو بود و پول زیادی به بازیکنان سابق دادند. پول لوپز را دادند و اگر حالا پول تونی را ندهیم 6 امتیاز کسر می‌شود و او تلاش خوبی در باشگاه داشته است.

سرمربی تیم تراکتورسازی تاکید کرد: اگر نامه‌ای آمده بود آجورلو و همکارانش رسیدگی می‌کردند. در مورد جلسه هیئت مدیره باید آقای آجورلو جواب بدهد. دو وکیل خبره گذاشتند که پیگیر این مسائل بودند.

قلعه نویی ادامه داد: ما به هم ریخته نیستیم و آماده هستیم. نفراتی که ما گرفتیم با 10،20 درصد بالا و پایین می‌توانیم به میدان برویم.

وی گفت: وزیر ورزش و رییس جمهوری کشور تکلیف این ورزش را مشخص کنند. آیا تکلیف فوتبال ما مشخص است؟ استادیوم‌های ما را ببینید. نباید ورزش ما قائم به شخص باشد. راه آهن، شاهین، بانک ملی و... الان کجا هستند؟ تا تکلیف ورزش ما مشخص نشود مشکلی حل نمی‌شود. تا الان هر اتفاقی افتاده گفتند مقصر قلعه‌نویی است این موضوع را هم گردن قلعه‌نویی بیندازند!

اگر لیاقت داشته باشم و مردم من را بخواهند دوست دارم در این تیم بمانم ولی الان فکر و ذکرم روی لیگ فعلی و بازی فردا هست ولی مطمئن باشید آجورلو مشکلات موجود را حل خواهد کرد.

 قلعه‌نویی در خصوص اینکه واکنش او به این موضوع که گفته می‌شود بازی‌های تراکتورسازی در نیم‌فصل دوم به خاطر استفاده از بازیکنان غیرمجاز 3 بر صفر به نفع حریفان خواهد شد، گفت: آن طور که من می‌دانم طبق قوانین نتیجه بازی‌های قبلی ما تغییر نخواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز