خبرگزاری کار ایران

پیش بازی تصویری دربی ایتالیا؛

خیال ناراحت یوونتوس/ اینتر به دنبال هشتمین برد متوالی

در هفته‌ بیست و سوم سری آ دو تیم اینتر و یوونتوس به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، در هفته‌ بیست و سوم سری آ شاگردان مکس آلگری در خانه میزبان نراتزوی‌ هستند.

این بازی در ورزشگاه خانگی یوونتوس برگزار می‌شود. همچنین این مسابقه حساس‌ترین دیدار این هفته‌ اروپا است. این دو تیم برای اولین بار طی 5 فصل اخیر در شرایطی مشابه و برابر به مصاف هم می‌روند؛ هر دو قدرتمند هستند. اینتر با 42 امتیاز چهارم است و یوونتوس با 51 امتیاز در صدر قرار دارد.

11

یوونتوس پس از چند فصل با خیال ناراحت به مصاف اینتر می‌آید. آنها می‌دانند که اینترِ پیولی اینتر مانچینی و لئوناردو و استروماچونی نیست. از وقتی مه پیولی به اینتر آمده این تیم بیشترین امتیاز را در میان همه‌ تیم‌های سری آ جمع کرده‌اند؛ اینتر بعد از پیولی 10 بازی در سری آ انجام داده و 25 امتیاز به دست آورده است.

12

یوونتوس در این دیدار به دنبال چهارمین برد متوالی است. آنها پس از باخت به فیورنتینا همه‌ بازی‌های خود را با برد پشت سر گذاشته‌اند.

22

در ده دیدار آخری که این دو تیم در تورین برگزار کرده‌اند اینتر فقط یک بار پیروز شده است. در آن دیدار عجیب که سال 2012 برگزار شد اینتر با نتیجه 3-1 تحت هدایت مربی جوان خود، استروماچونی، پیروز شد. در آن بازی دیگو میلیتو دو گل به ثمر رساند و ستاره‌ میدان بود.

2

ایگواین در سه مصاف اخیر 4 گل به اینتر زده است. او رقابت سختی با ماورو ایکاردی دارد، هم در تیم ملی آرژانتین و هم برای آقای گلی لیگ.

ایکاردی راه گل زدن به یووه را از راه خانه‌اش بهتر بلد است. او در 8 بازی اخیر 7 بار به بیانکونری گل زده است که 3 گل آن در تورین بوده است.

4

شاید تیم‌هایی مثل ناپولی و رم دوست داشته باشند یووه این بازی را ببرد تا شانس‌شان برای گرفتن سهمیه بیشتر باشد. آنها خوشان هم می‌دانند که زورشان به بیانکونری نمی‌رسد.

این دو تیم در طول تاریخ 167 بار به مصاف هم رفته‌اند که 79 بار یووه برده است و 46 بار اینتر. اینتر به مارها و یوونتوس به گورخرها ملقب هستند.

5

داور این دیدار مارکو ریتزولی است که چندی پیش به عنوان بهترین داور سال فوتبال ایتالیا انتخاب شد.

7

کد خبر : ۴۵۵۹۸۶