خبرگزاری کار ایران

فلاح: حضور آزادکاران آمریکایی نقطه قوت مسابقات در ایران خواهد بود

قهرمان کشتی جهان معتقد است که حضور تیم ملی کشتی آزاد آمریکا در جام جهانی کرمانشاه به سطح فنی و کیفی این مسابقات خواهد افزود و نقطه قوت این رقابت‌ها خواهد بود.

اکبر فلاح، دارنده دو نشان طلا و نقره کشتی آزاد جهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در مورد صدور مجوز برای حضور کشتی گیران آمریکایی در جام جهانی کرمانشاه افزود: از اول تصمیم مخالفت با حضور آمریکایی‌ها در رقابت‌های جام جهانی غیر منطقی بود.
وی ادامه داد: ما نباید همانند آمریکایی رفتار می‌کردیم، در جایی که کشتی گیران و مسئولان فدراسیون کشتی آمریکا از تصمیم رییس جمهور خود تبری جستند، دیگر ضرورتی نبود که ما بخواهیم همانند آنها متقابل به مثل کنیم.
سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران می‌گوید: ورزش می‌تواند زمینه‌ای برای دوستی ملل‌ها باشد ما باید از این فرصت برای اشاعه فرهنگ ناب اسلامی و ایرانی به مردم جهان استفاده کنیم
فلاح در خضوض آثار حضور تیم ملی کشتی آزاد آمریکا در جام جهانی کرمانشاه گفت: تیم ملی کشتی آزاد آمریکا چند سالی است که بسیار قدرتمند شده است و از وضعیت تک ستاره خارج و به مطلوب تیمی رسیده است بدون شک این حضور می‌تواند بر جذابیت جام جهانی بی‌افزاید.
وی در خصوص عملکرد تیم منتخب کشتی آزاد مازندران در جام یارگین نیز در خاتمه تاکید کرد: کشتی گیران مازندرانی نشان دادند که می‌توان در جام معتبر یارگین مدال‌های خوش رنگ گرفت، درحالیکه توقع بود ملی پوشان آزادکار ما در این مسابقات حضور پیدا می‌کردند.

کد خبر : ۴۵۶۰۱۴