خبرگزاری کار ایران

۲۷ کیلو اضافه وزن در صدر!

پرسپولیس 3 ــ 0 تراکتورسازی؛ کار لیگ به پایان رسید؟

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۱۰۷

جدال شاگردان امیر قلعه نویی و برانکو ایوانکوویچ را تهرانی‌ها با اختلاف 3گل پیروز شدند تا به نوعی قهرمان این فصل مشخص شود.

به گزارش ایلنا، دو تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس در دیداری هیجانی و زیبا به مصاف هم رفتند.

در نیمه اول پرسپولیس خیلی زود، در همان دقیقه اول، روی فرار طارمی به گل رسید تا به گونه‌ای تهران‌ها نبض بازی را در دست بگیرند.

در ادامه پرسپولیس بر بازی مسلط بود و ساختار دفاعی این تیم نفوذناپذیر نشان می‌داد. تراکتور بسیار دست و پا بسته بود و توانایی نزدیک شدن به دروازه سرخها را نداشت. کرار عملکرد خوبی نداشت و بنگر جا می ماند. پرسپولیس چند موقعیت خطرناک دیگر خلق کرد، تا اینکه روی یک فرار عمقی دیگر رضاییان کار را 2-0 کرد.

نیمه اول با همین نتیجه پایان یافت و تراکتور به شکست دو بر صفر در این نیمه رضایت داد.

اما در نیمه دوم تبریزی‌ها جلو کشیدند و با حرکت‌های زیبای ایران پوریان و جاسم کرار موقعیت‌هایی نیز خلق کردند.

اما در دقیقه 63 پرسپولیس بود که با ارسال درون محوطه جریمه رفیعی، وحید امیری را صاحب موقعیت کرد و او گل سوم را به ثمر رساند. بازی پایاپای دنبال شد و با همین نتیجه به پایان رسید. پرسپولیس نیز چند موقعیت خوب را از دست داد.

استادیوم آزادی                تماشاگر: 65 هزار نفر

داور: بیژن حیدری کمک داوران: رضا سخندان و آرمان اسعدی

کارت زرد: سروش رفیعی (دقیقه 52) کمال کامیابی نیا(دقیقه 86 و87)، فرزاد حاتمی( دقیقه 86 و 91)،‌هادی محمدی(27)، جاسم کرار(90+2)

کارت قرمز: کمال کامیابی‌نیا(دقیقه 87)

تعویض پرسپولیس: سروش رفیعی(صادق محرمی دقیقه 81)، رامین رضاییان(سامان نریمان جهان 91)

تعویض تراکتورسازی: شهرام گودرزی(ادینهو دقیقه 28) 

پرسپولیس 3 ــ 0 تراکتورسازی؛ کار لیگ به پایان رسید؟

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، رامین رضاییان، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی، مهدی طارمی و وحید امیری

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

تراکتورسازی: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محسن بنگر، محمد ایرانپوریان، محمدرضا مهدی‌زاده، سعید آقایی، محمد نوری، کرار جاسم، محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی و فرزاد حاتمی

سرمربی: امیر قلعه نویی

شرح گل:

پرسپولیس یک/ تراکتور صفر(دقیقه دو): مهدی طارمی با پاس رفیعی به پشت مدافعان صاحب موقعیت تک به تک شد و پس از دریبل زدن اخباری با ضربه بقل پا اولین گب پرسپولیس در این دیدار را به ثمر رساند.

پرسپولیس دو/ تراکتور صفر ( دقیقه 24): پاس زیبای رفیعی در عمق با اشتباه مدافع تراکتور در دفع توپ همراه بود. ضربه امیری را دروازبان دفع کرد و توپ به طارمی رسید اما مدافع تراکتورسازی در دفع توپ باز هم مرتکب اشتباه شد و در پایان توپ به رضاییان رسید و او با یک ضربه دومین بار دروازه تراکتور را باز کرد.

پرسپولیس سه/ تراکتورسازی صفر (دقیقه 63): این باز هم سروش رفیعی در گل سوم موثر بود و با ارسال از کناره‌ها درون محوطه جریمه، وحید امیری توانست از بین مدافعان تراکتور سومین گل پرسپولیس را با ضربه سر وارد دروازه تراکتور کرد تا اخباری برای سومین بار دروازه خود را گشوده ببیند.

پرسپولیس 3 ــ 0 تراکتورسازی؛ کار لیگ به پایان رسید؟

دقایق حساس:

دقیقه 9: مصدومیت محمدرضا اخباری باعث قطع جریان بازی در این لحظات شد و کادرپزشکی برای مداوای دروازه بان تراکتور راهی زمین شدند.

دقیقه 20: ارسال ضربه ایستگاهی برای تراکتورسازی از سمت چپ دقاعی پرسپولیس از سوی کرار انجام شد که توپ در آستانه فرصت طلبی محسن بنگر پیش تاخته از سوی مدافعان سرخپوش از منطقه جریمه دور شد.

دقیقه 28: ارسال ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه با دفع اخباری فرصت گلزنی را از پرسپولیسی‌ها گرفت.

در دقیقه 32 طارمی با پاس رضاییان درون محوطه جریمه صاحب موقعیت تک به تک شد اما ضربه او با برخورد به پای اخباری به کرنر رفت.

دقیقه 39: شوت محمد نوری از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

برخورد هادی محمدی با سروش رفیعی در دقیقه 42 باعث شد او از ناحیه کمر احساس مصدومیت کند و به بیرون زمین منتقل شود.

دقیقه 47: شوت طارمی به گوشه دروازه تراکتور سازی را اخباری دفع کرد.

در دقیقه 50 ضربه محکم محمد ابراهیمی با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 58: خروج بیرانوند روی ارسال بلند ایران پوریان سبب این شد که روی دست خود فرود بیاید و دچار مصدومیت جزعی شود.

دقیقه 65: پاس عمقی مسلمان پشت مدافعان تراکتور به طارمی رسید. او در موقعیت تک به تک توپ را برای امیری فرستاد اما او به توپ نرسید تا یک موقعیت عالی برای شاگردان برانکو از دست برود.

ضربه ایستگاهی رامین رضاییان در دقیقه 71 به تیر دروازه تراکتور برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 83:‌ ارسال بلند رضاییان درون محوطه را طارمی با ضربه قیچی روانه دروازه تراکتور کرد اما توپ به بیرون رفت.

در دقیقه 86 با برخورد حاتمی با کامیابی نیا داور به هر دو این بازیکنان کارت زرد نشان داد اما ادامه صحبت‌های کامیابی نیا به داور منجر به دریاقت کارت زرد دوم و اخراج این بازیکن از زمین شد.

با دریافت کارت زرد دوم توسط داور در دقیقه 91 فرزاد حاتمی از زمین اخراج شد.

حاشیه‌ها:

تراکتور در حالی به مصاف پرسپولیس رفته که عالیشته و نوراللهی در ترکیب این تیم به دلیل محرومیت حضور ندارند.

علی کریمی، مجتبی محرمی، رضا شاهرودی، مهرداد میناوند و محمد پنجعلی با حضور در ورزشگاه از نزدیک این بازی را تماشا می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز