خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم والیبال پارسه بانوان:

اسپانسر به شرایط تیم پایبند نبود/ تحت شرایط روانی قرار گرفته‌ایم

سیما صدیقی، عدم تعهد شرکت هلدینگ پارسه را باعث خروج تیم والیبال بانوان از رقابت‌های لیگ برتر دانست.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم والیبال بانوان پارسه تهران در شرایطی از لیگ برتر بانوان کنار رفت که اعضای این تیم تا پایان وقت اداری روز شنبه به مسئولان این باشگاه فرصت داده بودند تا بدهی و هزینه‌های جانبی خود را با بازیکنان و کادر فنی تصفیه کنند. سیما صدیقی در این خصوص به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: اسپانسر تیم که شرکت هلدینگ پارسه محسوب می‌شود به تعهدات خود و شرایط تیم به هیچ عنوان پایبند نبود و شرایطی را ایجاد کرد تا دیگر کسی تمایلی برای بازی با این تیم را نداشته باشد.

وی در ادامه افزود: با توجه به این که طبق قانون اسپانسر تیم‌های ورزشی باید تا نیم فصل به تعهدات خود عمل کند، این شرکت نه تنها به هیچ کدام از تعهدات خود عمل نکرد بلکه تیم را تحت شرایط روانی قرار می‌داد. هم بنده و هم همه بازیکنان و کادر فنی از اول مهرماه حقوقی دریافت نکرده‌ایم و تا به حال هم به خاطر علاقه در این تیم مانده‌ایم اما بیش از این نتوانستیم تحمل کنیم و از تیم جدا شدیم. طبق قانون و با انصراف بازیکنان من بعد هم بازیکنان و هم کادر فنی به عنوان آزاد شناخته شده و می‌توانند به تیم‌های دیگر ملحق شوند.

سرمربی تیم والیبال بانوان در پاسخ به این سوال که تکلیف بازیکنان چه می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر هیچ چیزی مشخص نیست و در حال رایزنی با تیم‌ها برای حضور بازیکنان هستیم. برخی تاکنون جذب شده‌اند و عده‌ای هم چنان بلاتکلیف هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر خود من هم به عنوان مربی آزاد اعلام می‌شوم ولی تاکنون قراردادی با تیمی امضا نکرده‌ام. 

صدیقی مشکلات روانی تیم را هم پای مشکلات مادی بزرگ می‌داند و عنوان کرد: کار در این تیم به جایی رسیده بود که نه تنها مشکل مالی در کار بود بلکه سر مسایل کوچک نیز مشکل ایجاد می‌شد، سر تمرینات، سفرهای تیم، سالن تمرین، لباس و دیگر مسایل باشگاهی نیز مشکل داشتیم.

وی در ادامه بیان کرد: شاید در اصل این مسایل مربوط به تیم، کادر فنی و بازیکنان نباشد اما از آن جایی که خیلی از بازیکنان و کادر شناخته شده بودند تاثیرات و بار منفی روانی زیادی را از بیرون تحمل می‌کردند. حتی این مشکلات برای تیم آقایان پارسه هم مشهود است اما به دلیل این‌که بازی‌های لیگ برتر آن‌ها تمام شده انصراف ندادند. برای همین هم نتوانستند به مرحله پلی آف صعود کنند.

گفتنی است؛ تیم پارسه پس از پایان دور رفت تصمیم به انحلال این تیم گرفت و کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در این خصوص روز دوشنبه تصمیم‌گیری می‌کند.

کد خبر : ۴۵۶۲۶۵