خبرگزاری کار ایران

آغاز مسابقات پلی آف والیبال مردان از چهارشنبه

در دور نخست رقابت‌های برگشت پلی آف دسته یک، سه تیم میزبان برای جبران نتیجه شکست دور رفت تلاش خواهند کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  فدراسیون والیبال، دور رفت مرحله نخست پلی آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان کشور جام «شهدای منا» 13 بهمن ماه در شهرهای ارومیه، اصفهان، قزوین و کاشان پیگیری شد که سه تیم میزبان شهرداری جوان ارومیه، رعد پدافند اصفهان و سپهرالکتریک قزوین و یک تیم میهمان مقاومت فرمانداری مهاباد به پیروزی رسیدند.

دیدار برگشت این مرحله روز چهارشنبه 20 بهمن ماه در شهرهای دامغان، کرمان، مهاباد و همدان پیگیری خواهد شد که تلاش سه تیم میزبان برای جبران نتیجه دور رفت است و تیم مقاومت فرمانداری مهاباد برای کسب دومین پیروزی و صعود به مرحله بعدی میزبان فرش محتشم کاشان خواهد بود.
در نخستین دیدار دور برگشت، تیم نیروگاه سیکل ترکیبی دامغان که در دور مقدماتی 7 برد و 22 امتیاز به دست آورد و در جایگاه چهارم گروه دوم قرار گرفت، میزبان تیم شهرداری جوان ارومیه است.
نماینده ارومیه که در دور مقدماتی با 12 برد و 36 امتیاز صدرنشین گروه یک شده بود و در بین 16 تیم شرکت کننده بیشترین برد را در دور مقدماتی این رقابت‌ها کسب کرد، در دیدار رفت مرحله نخست پلی آف نیز دامغان را سه بر دو شکست داد تا برای دیدار برگشت استرس کمتر و انگیزه بیشتری داشته باشد.
تیم فرش محتشم کاشان که در دور مقدماتی با 10 برد و 30 امتیاز در جایگاه نخست جدول گروه دوم قرار گرفت و در دور رفت مرحله نخست پلی اف مغلوب مقاومت فرمانداری مهاباد در بازی خانگی شد، برای دفاع از حیثیت والیبال خود به مهاباد می‌رود.
نماینده کاشان در دیدار رفت سه بر دو مغلوب شد و کار بسیار سختی در مهاباد برابر مقاومت فرمانداری این شهر دارد. نماینده مهاباد در مرحله مقدماتی با 9 برد و 27 امتیاز در رتبه چهارم گروه یک قرار گرفته بود و در دیدار رفت مرحله نخست پلی آف شگفتی ساز شد.
در سومین مسابقه دور برگشت مرحله نخست پلی آف لیگ دسته یک تیم‌های لاستیک بارز کرمان و سپهر الکتریک قزوین در کرمان به مصاف یکدیگر می روند.
سپهر الکتریک که در دور رفت دور مقدماتی 10 برد، 28 امتیاز و جایگاه دوم گروه یک را به دست آورده بود، در دیدار رفت این مرحله سه بر دو به پیروزی رسید و در کرمان به دنبال تایید نهایی حضور خود در جمع چهار تیم برتر لیگ دسته یک است.
از سوی دیگر نماینده کرمان که با هشت برد و 21 امتیاز در رتبه سوم گروه دوم دور مقدماتی قرار گرفت، در این مسابقه به دنبال جبران نتیجه دور رفت است تا امیدش برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر از بین نرود.
تیم اتحاد جوان همدان میزبان چهارمین دیدار دور برگشت مرحله نخست پلی آف است. این تیم که با 9 برد و 29 امتیاز در رتبه سوم گروه نخست دور مقدماتی قرار گرفته بود، در مسابقه رفت این مرحله سه بر دو مغلوب رعد پدافند اصفهان شد و در این مسابقه به دنبال جبران این نتیجه است.
تیم رعد پدافند اصفهان در دور مقدماتی 10 برد و 28 امتیاز به دست آورده است و در صورت کسب پیروزی برابر نماینده همدان به عنوان یکی از چهار تیم برتر لیگ دسته یک معرفی خواهد شد.
در صورتی که نیاز به مسابقه سوم در مرحله نخست پلی آف لیگ دسته یک باشد، روز یکشنبه 24 بهمن ماه تیم‌ها به مصاف یکدیگر می‌روند.

برنامه کامل دور برگشت مرحله نخست پلی آف لیگ دسته یک به قرار زیر است:

دامغان، ساعت 16: نیروگاه سیکل ترکیبی دامغان – شهرداری جوان ارومیه
همدان، ساعت 16: اتحاد جوان همدان – رعد پدافند اصفهان
کرمان، ساعت 16: لاستیک بارز کرمان – سپهر الکتریک قزوین
مهاباد، ساعت 16: مقاومت فرمانداری مهاباد – فرش محتشم کاشان

کد خبر : ۴۵۶۴۸۱