خبرگزاری کار ایران

حضور هواداران کار ما را سخت می‌کند؛

سرمربی السد: استقلال تیم تاپ فوتبال ایران نیست!

اسوالدو فریرا، سرمربی سرشناس تیم السد قطر، در نشست خبری پیش از دیدار استقلال-السد حضور یافت و در مورد بازی حساس فردا به صحبت پرداخت.

به گزارش ایلنا، اسوالدو فریرا، سرمربی سرشناس تیم السد قطر، در نشست خبری پیش از دیدار استقلال-السد حضور یافت و در مورد بازی حساس فردا به صحبت پرداخت.

فریرا گفت: اولین باری است که به ایران می‌آیم و افتخار می‌کنم که در ایران هستم. ما عادت داشتیم که در مرحله‌ی پلی‌آف دو بازی رفت و برگشت انجام دهیم و حالا در یک تک‌بازی مهمان هستیم.

وی افزود: فردا برای برد به میدان می‌آییم. حضور هواداران استقلال و سابقه‌ی خوب این تیم کار ما را سخت می‌کند. استقلال در حال حاضر جزو تیم‌های تاپ فوتبال ایران نیست، ولی به اندازه‌ی کافی قدرتمند هستند. وقتی استقلال را آنالیز کردیم متوجه شدیم که عملکرد فنی آنها خوب است و بازیکنان این تیم اعتماد به نفس بالایی دارند. تماشاگران پرشور استقلال سرمای هوا را به گرما تبدیل خواهند کرد. امیدوارم کار برای میزبان هم سخت شود.

این سرمربی نامدار در مورد ژاوی گفت: همه او را می‌شناسند، اما ما بازیکنان تاپ دیگری هم داریم.

وی در مورد تدبیر السد برای بازی فردا گفت: سعی می‌کنیم در همان دقایق ابتدایی به استقلال گل بزنیم. ما در لیگ قطر در هر بازی سه گل به ثمر رسانده‌ایم. با این حال بازی فردا فرق دارد. می‌توانیم به دنبال کسب مساوی و پیروزی در ضربات پنالتی باشیم.

کد خبر : ۴۵۶۵۵۴