خبرگزاری کار ایران

هواداران یک صندلی را هم خالی نگذارند؛

رحمتی: دوست دارم سومین ستاره آسیایی را با استقلال بدست آورم

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۵۶۰

دروازبان تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری حاضر شد و گفت: امیدوارم طرفداران‌ استقلال در بازی برابر السد یک صندلی را هم خالی نگذارند تا دست در دست یکدیگر پیروز از میدان خارج شویم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سید مهدی رحمتی کاپیتان و دروازه‌بان استقلال گفت: خیلی خوشحالم که عضو یکی از تیم‌های پرافتخار آسیا هستم. استقلال ایران، تیمی که دو بار قهرمان آسیا شده است.
وی گفت: می‌خواهیم که سومین ستاره آسیا را با این تیم کسب کنیم. چند وقت پیش داشتم تاریخچه استقلال را می‌خواندم، دیدم در دومین قهرمانی آسیا، ما ابتدا با السد بازی کردیم. این دوره هم ما با السد اولین بازی‌مان را لنجام می‌دهیم. کل مجموعه ما سختی‌های زیادی را پشت سر می‌گذارد. شرایط آن چنان خوب نیست ولی همه در کنار هم دست در دست هم تلاش می‌کنیم بازی خوبی را انجام دهیم. دوست دارم هواداران ما نشان دهند که پرتماشاگرترین تیم آسیا چه تیمی است. تیم ما جوان است و مطمئنا حمایتی که از سکوها به ما شود، می‌تواند خیلی اثرگذار باشد. دوست دارم به لطف خدا و همت بازیکنان اولین گام را در آسیا محکم برداریم و پیروز از میدان خارج شویم و مرحله گروهی برویم.
کاپیتان استقلال در پاسخ به این سوال که چرا شرایط برای این تیم خوب نیست و اینکه آیا می‌توان السد را شکست داد، گفت: من منظورم درباره تیم نبود. منظورم بحث‌های محرومیت و مسائلی دیگر بود. اما درباره ژاوی باید بگویم بعد از انقلاب او از بازیکنان بزرگی است که به ایران می‌آید. او همه افتخارات را کسب کرده است. مطمئنا هواداران استقلال او را تشویق می‌کنند. با این حال این اتفاقات خارج از زمین است ولی در داخل زمین با توجه به نکات مدنظر کادرفنی، می‌توانیم پیروز شویم. من تک تک گل‌هایی که السد زده را دیده‌ام. شناخت خوبی از السد داریم و امیدوارم طرفداران‌مان یک صندلی را هم خالی نگذارند تا دست در دست یکدیگر پیروز از میدان خارج شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز