خبرگزاری کار ایران

رضایی: جام جهانی کشتی کرمانشاه نقطه شروع خوبی برای جردن باروز خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۶۰۳

نایب قهرمان المپیک 2004 آتن معتقد است که جردن باروز کشتی گیر سرشناس تیم ملی کشتی آزاد آمریکا پس از ناکامی در المپیک 2016 ریو می‌‌تواند در جام جهانی کرمانشاه نقطه شروع خوبی را تجربه کند.

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص حضور تیم ملی کشتی آزاد آمریکا در جام جهانی کشتی آزاد کرمانشاه افزود: بدون شک تیم ملی کشتی آزاد آمریکا یکی از تیم‌های مدعی و مطرح کشتی جهان محسوب می‌شوند.

مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد تاکید کرد که حضور آمریکایی‌ها در جام جهانی کشتی آزاد بر سطح فنی و کیفی این مسابقات خواهد افزود، چرا تیم فعلی کشتی آمریکا بسیار قدرتمند و یکدست است و میتوان انتظار مبارزات جذابی را در این مسابقات داشت.

رضایی در خصوص وضعیت حسین یزدانی در وزن جدیدش نیز گفت: به هر حال در وزن 86 کیلوگرم کشتی گیران مطرح داخلی چون جواد ابراهیمی و علیرضا کریمی حضور دارند که بدون شک با حضور حسن یزدانی در این وزن مبارزات خوبی را شاهد خواهیم بود.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: همه بچه‌های ملی پوش ما در شرایط خوبی قرار دارند و باید زیر نظر کادرفنی در جهت رفع معایب فنی خود گام بردارند تا در جام جهانی بتوانند بار دیگر به مقام قهرمانی دست پیدا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز