خبرگزاری کار ایران

اعتماد منصوریان به جوانانش؛

ترکیب احتمالی استقلال برابر السد

استقلال امروز در آزادی مصاف سختی برابر السد دارد. با این حال، در این دیدار حساس منصوریان باز هم به جوانانش اعتماد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ترکیب استقلال برای بازی با السد کم‌تر دست‌خوش تغییر خواهد شد و سرمربی استقلال بار دیگر به بازیکنان جوان و جویای نامش اعتماد می‌کند.

مهدی رحمتی، رابسون جانواریو، سید مجید حسینی، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، فرشید اسماعیلی، امید ابراهیمی، امید نورافکن، بهنام برزای، علی قربانی و کاوه رضایی به احتمال زیاد فردا به عنوان بازیکنان ثابت برابر السد به میدان می‌روند.

در ترکیب استقلال نیمی از بازیکنان تجربه حضور در مسابقات آسیایی را دارند. مهدی رحمتی، امید ابراهیمی، وریا غفوری، بهنام برزای، علی قربانی و کاوه رضایی از جمله بازیکنانی هستند که سابقه‌ی بازی کردن در آسیا را دارند، اما سایر نفرات این تیم کم‌تر تجربه‌ی حضور در بازی‌های مهم را دارند .

با این حال، امید نورافکن نیز در تیم ملی جوانان تجربه‌ی بازی ملی در آسیا را دارد .

احتمال فیکس بودن اسماعیلی در ترکیب استقلال زیاد است، اما بعید هم نیست منصوریان همانند بازی با ماشین‌سازی از خسرو حیدری به عنوان یکی از بازیکنان با تجربه‌ی تیمش بهره ببرد.

با توجه به تاثیرگذاری ابراهیمی، نورافکن و رضایی در بازی‌های اخیرِ استقلال این نفرات از شانس‌های اول گلزنی نماینده‌ی ایران در بازی با السد هستند.

منصوریان به شاگردانش تاکید کرده حواس‌شان به ژاوی باشد.

برنامه‌ی تاکتیکی او در بازی با السد اول گل نخوردن است و بعد گل زدن.

4

کد خبر : ۴۵۶۷۳۴