خبرگزاری کار ایران

پولادگر: سه تیم ملی برای مسابقات پیش رو تشکیل می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۹۴۶

رییس فدراسیون تکواندو هدف از تشکیل شورای فنی را استفاده از مشاوره‌های آنها در زمینه انتخاب سرمربی تیم ملی می‌داند.

به گزارش ایلنا، محمد پولادگر در خصوص تشکیل شورای فنی اینطور توضیح می‌دهد:«شورای فنی مجموعه کاملی از تجربیات مختلف است و می‌توانند مشاوران خوبی برای انتخاب کادرفنی تیم ملی باشند. از تمام پتانسیل تکواندو ایران در این شورا حضور دارند، کسی که تمام توانایی‌ها را داشته باشد، وجود ندارد.

تشکیل شورای فنی در فدراسیون تکواندو اتفاق جدیدی است که ما پیش از این تجربه نکردیم. اعضای این شورا کارشان مشاوره دادن است و ما سعی کردیم کسانی که در تمام زمینه‌ها تجربه دارند را در این شورا جمع کنیم. ممکن است اعضای این شورا نیز در برخی مقاطع کم یا زیاد شوند.»

وی در پاسخ به این سوال که این شورا در حالی کار خود را آغاز می‌کند که پیش از این نام بیژن مقانلو نیز در فهرست اعضای شورای فنی وجود داشت، گفت: «ما به بیژن مقانلو پیشنهاد حضور در جمع اعضای شورای فنی را ارائه دادیم اما مقانلو با عذرخواهی اعلام کرد ترجیح می‌دهد در این مقطع در شورای فنی حضور نداشته باشد.»
رییس فدراسیون تکواندو با تاکید بر لزوم تشکیل چند تیم ملی عنوان می‌کند: «با توجه به در پیش بودن مسابقات کشورهای اسلامی و مسابقات جهانی، دو کادر مجزا جهت حضور در این رقابت‌ها انتخاب می‌شود. در کنار این مسابقات، برای مسابقات جهانی دانشجویان نیز ما باید به فکر تشکیل یک تیم مستقل باشیم.»
پولادگر در این میان اشاره‌ای به نگرانی منتقدان در خصوص انتخاب کادرفنی می‌کند: «مربیان و قهرمانان مانند چراغ هستند که تا زمانی که فعالیت می‌کنند روشنایی دیگران به چشم نمی‌آید. وقتی این نفرات بازنشسته شوند یا از سمت خود کنار بروند تازه می‌توانیم توانایی دیگران را مشاهده کنیم. تا پیش از هادی ساعی نیز وقتی فریبرز عسگری حضور داشت عملکرد ساعی دیده نمی‌شد. ساعی حتی با وجود شکست عسگری باز هم دیده نشد و وقتی همه متوجه حضور او شدند که عسگری از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.»
رییس فدراسیون تکواندو می‌گوید: «در خصوص غلامحسین ذوالقدر نیز همین گونه بود. زمانی که او بعد از مسابقات کسب سهمیه المپیک پکن از سمت خود استعفا داد و ما رضا مهماندوست را جانشین او کردیم همه به این تصمیم معترض شدند. این قضیه در خصوص انتخاب مقانلو و عسگری نیز ادامه داشت. مطمئن باشید مربی جدید تیم ملی نیز بعد از مدتی به خوبی توانایی‌های خود را نشان می‌دهد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز