خبرگزاری کار ایران

کمرانی بهترین مربی تکواندو بانوان در ایران است

نوذری: منابع مالی تکواندو استان البرز را خودمان تامین کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۰۱۳

رییس هیات تکواندو استان البرز گفت: زحمات سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان هیچ‌گاه از چشم مسئولان کشور و استان دور نمانده و ایشان شایسته بهترین تجلیل است.

محمد نوذری رییس هیات تکواندو استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایلنا، در خصوص گلایه‌های مهرو کمرانی از هیات تکواندو این استان بابت تجلیل نکردن از سرمربی تیم ملی، اظهار کرد: تمام ارگان‌ها و ادارات کل ورزش می‌دانند که خانم کمرانی مربی کیمیا علیزاده و سرمربی تیم ملی ایران هستند و ما بارها از ایشان تقدیر کرده‌ایم.

وی افزود: مهرو کمرانی از بهترین مربیان ایران است که برای ورزش استان و کشور زحمت بسیاری کشیده و به شرایط مالی ما کاملا واقف است.

نوذری در رابطه با تصمیم تجلیل از ورزش کاران خاطر نشان کرد: اگر قرار باشد تصمیمی بر تقدیر و تشکر از مدال آوران و مربیان برتر گرفته شود، این امربر عهده ارگان‌ها و سازمان‌های مربوطه است و ما هم از چنین مراسمی استقبال می‌کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان البرز تصریح کرد: ما در استان البرز مربیان بسیاری را در تمام رشته‌های ورزشی داریم و مسئولین بارها از ناتوانی در برگزاری مراسم‌های تجلیل صحبت کرده‌اند که باعث گله مندی دوستان شده است.

رییس هیات تکواندو استان البرز در خصوص مشکلات مالی این استان تشریح کرد: ما در استان البرز با مشکلات مالی فراوانی دست به گریبان هستیم و در حالی که هیچ کمک مالی به هیات استان البرز نمی‌شود، ما باید منابع مالی را خودمان تامین کنیم و توان برپایی این نوع مراسم‌ها را مجزا از ارگان‌ها نداریم.

وی افزود: البته حق با مهرو کمرانی و دیگر مربیان صاحب نام استان است که چنین مطالبه‌ای داشته باشند و من نیز بارها در جلسات مختلف از ایشان به عنوان تنها سرمربی المپیکی این رشته نام برده‌ام که در حقشان کم لطفی صورت گرفته است. 

نوذری عنوان کرد: دربرخی مراسم ها پیش می‌آید که نام‌هایی در زمان تجلیل فراموش شود که دراین اتفاق هیچ عمد و غرضی درکار نبوده و من از خانم کمرانی بابت این فراموشی سهوی عذرخواهی می‌کنم و مطمئنم که تجلیل از ایشان باید فراتر از این‌ها انجام شود.

وی در رابطه با عضویت یوسف کرمی در شورای کمیته فنی فدراسیون تکواندو اظهار کرد: 6 نفر از اعضای کمیته فنی از استان البرز هستند که هرکدام از مدال آوران و قهرمانان تیم ملی بوده و برای آنها هزینه‌های بسیاری پرداخته شده که در حال حاضر زمان استفاده از این ذخایر است.

رییس هیات تکواندو استان البرز در پایان گفت: یوسف کرمی 15 سال عضو تیم ملی بوده و سابقه کاپیتانی تیم ملی را بیش از سایرین در کارنامه خود دارد. وجود این افراد کمک بزرگی به ملی پوشان و معرفی نفرات واجد شرایط خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز