خبرگزاری کار ایران

پنجشنبه، آغاز دور برگشت لیگ والیبال بانوان

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۱۴۹

دور برگشت لیگ برتر والیبال بانوان از پنجشنبه آغاز می شود که در حساس ترین دیدار تیم صدر نشین با دانشگاه آزاد بازی خواهد داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از فدراسیون والیبال، دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های بانوان ایران جام «شهدای منا» از روز پنج شنبه 21 بهمن ماه آغاز می شود که مهترین تغییر دور برگشت نسبت به دور رفت این رقابت ها حذف تیم پارسه تهران است.
هفته نخست دور برگشت این رقابت ها در شهرهای تهران (دو دیدار) و تبریز پیگیری خواهد شد که تیم والیبال شهرداری تبریز در نخستین مسابقه از ساعت 10 صبح میزبان نماینده شیراز در سالن شهید اقدمی تبریز خواهد بود.
تیم پارس تا کنون یک برد و سه امتیاز در پرونده دارد و در حالی میهمان شهرداری تبریز است که میزبان بدون برد و امتیاز در انتهای جدول قرار دارد. تبریزی ها در این مسابقه و با استفاده از شرایط میزبانی فرصت کسب نخستین برد خود در این رقابت ها را دارند.
خانه والیبال تهران میزبان دیگر مسابقه این هفته لیگ برتر بانوان است که تیم سایپا میزبان بانک سرمایه دیگر تیم تهرانی است.

نارنجی پوشان در حالی میزبان شهرآورد هستند که با سه برد و 9 امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارند و بانک سرمایه با پنج برد و 15 امتیاز در جایگاه دوم است.
بانک سرمایه در مسابقه رفت سه بر صفر سایپا را شکست داد و نارنجی پوشان در این مسابقه به دنبال جبران نتیجه دور رفت هستند.
تیم والیبال ذوب آهن اصفهان که عنوان قهرمان نیم فصل این رقابت ها را دارد، در سومین مسابقه این هفته در سالن فتح دانشگاه علوم تحقیقات میهمان دانشگاه آزاد است.
ذوبی ها با 6 برد و 18 امتیاز صدرنشین جدول هستند و دانشگاه آزاد با 4 برد و 12 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارند. مسابقه دور رفت آنان سه بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید.

برنامه کامل هفته نخست دور برگشت لیگ برتر بانوان به قرار زیر است:

تهران، خانه والیبال تهران، ساعت 11
سایپا تهران – بانک سرمایه

تهران، سالن فتح علوم تحقیقات، ساعت 15
دانشگاه آزاد – ذوب آهن اصفهان

تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت 10
شهرداری تبریز – پارس شیراز

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز