خبرگزاری کار ایران

وکیلی: بازیکنان از اعتماد به نفس خوبی در مقابل تیم های قدرتمند برخوردارند.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: بازیکنان از نظر روحی و روانی برای دیدار با تیم های خارجی به آمادگی لازم دست یافتند و از اعتماد به نفس بالایی در مقابل این تیم ها برخوردار هستند.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون والیبال، محمد وکیلی اظهار کرد: اردوی برون مرزی بلغارستان که در روز دوازدهم آن هستیم برای ملی پوشان نوجوان بسیار مفید است، زیرا این بازیکنان تا کنون تجربه بازی های برون مرزی نداشتند و برای شناخت نقاط ضعف و قوت آنان نیاز به اینگونه بازی های دوستانه داشتیم.
وی با بیان اینکه ملی پوشان نوجوان روند رو به رشدی را در مدت آماده سازی طی می کنند، گفت: خوشبختانه بازیکن آسیب دیده هم نداریم و در مدت باقی مانده از اردوی برون مرزی بلغارستان دو دیدار تدارکاتی دیگر نیز خواهیم داشت.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ادامه داد: روز گذشته برای اولین بار یک روز استراحت کامل به بازیکنان دادیم، البته عصر به تماشای یک دیدار از لیگ برتر بلغارستان رفتیم و نکات آموزنده ای در این مسابقه برای بازیکنان وجود داشت.
وکیلی بازی بدون استرس ملی پوشان نوجوان را بهترین امتیاز کسب شده در اردوی برون مرزی بلغارستان دانست و گفت: بازیکنان از نظر روحی و روانی برای دیدار با تیم های خارجی به آمادگی لازم دست یافتند و پس از بازگشت از اردو، در دو اردوی دیگر که تا رقابت های قهرمانی آسیا داریم، به برطرف کردن نقاط ضعف بازیکنان می پردازیم تا آماده حضور در رقابت های میانمار شوند.
تیم ملی والیبال نوجوانان خود را برای حضور شایسته در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 آسیا که از 8 تا 16 فروردین ماه سال 96 به میزبانی شهر «نایپیداو» کشور میانمار برگزار می شود، آماده می کند.
اردوی برون مرزی این تیم از روز جمعه 8 بهمن آغاز شده است و تا روز جمعه 22 بهمن  ادامه خواهد داشت.
ملی پوشان نوجوان ایران امروزچهارشنبه20 بهمن در ادامه برنامه های آماده سازی خود در اردوی برون مرزی بلغارستان با تیم «چرنوموره» از تیم های سوپر لیگی این کشور در شهر وارنا مسابقه تدارکاتی خواهند داشت.

 

کد خبر : ۴۵۷۵۵۷