خبرگزاری کار ایران

جعفری: بازی‌های غرب آسیا انگیزه و تجربه‌ام را بالا برد

ملی پوش تیم بسکتبال گفت: این بازی‌ها انگیزه‌های مرا برای سخت تمرین کردن بیشتر کرد. یاد می‌گیرم چیزی به من داده نمی‌شود و باید جایگاهم را به دست بیاورم.

به گزارش ایلنا، سایت فدراسیون جهانی بسکتبال در گزارشی به شرایط محمد حسین جعفری پرداخته و نوشته است: جعفری درس‌های ارزشمندی از حضور در تیم ملی بزرگسالان در غرب آسیا آموخت؛ درس‌هایی که او می‌گوید در مسابقات قهرمانی زیر 19 سال جهان به وی کمک خواهد کرد.

محمد حسین جعفری در خصوص بازی در تیم ملی گفت: «یکی از جوانترین بازیکنان ایران در تیم ملی بزرگسالان هستم و تلاش می‌کنم که از سایر بازیکنان یاد بگیرم.»

جعفری در مورد غرب آسیا گفت: این بازی‌ها انگیزه‌های مرا برای سخت تمرین کردن بیشتر کرد. یاد می‌گیرم چیزی به من داده نمی‌شود و باید جایگاهم را به دست بیاورم.

وی با تاکید براینکه از بودن کنار ارسلان کاظمی که یکی از بهترین بازیکنان ایران است سود برده است ، عنوان کرد: « او یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی اما خیلی انسان متواضعی است. من هم از او آموختم که لحظه‌ای از یادگیری غافل نشوم.

ملی پوش جوان بسکتبال ایران در مورد قهرمانی زیر 19 سال جهان گفت: غرب‌آسیا کمک زیادی به من در این رقابت‌ها کرد چرا که در کنار بازیکنان بزرگی بازی و تجربیات زیادی از آنها کسب کردم.

گفتنی است؛ او در سه بازی که برای ایران به میدان رفت میانگین 3.3 امتیاز و 0.7 ریباند را کسب کرد. بهترین بازی او مقابل سوریه بود که در 9 دقیقه 5 امتیاز یک ریباند و یک توپ ربایی داشت.

کد خبر : ۴۵۷۷۷۶