خبرگزاری کار ایران

می‌خواستم از محسن در کادرفنی ام استفاده کنم

قلعه نویی: به بنگر فحش ندادم، تشر زدم! بروید گل اول و سوم پرسپولیس را ببینید

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۷۸۸

امیر قلعه نویی شانس تیمش برای رسیدن به قهرمانی را همچنان بالا می‌داند و در خصوص حرف و حدیث درباره محسن بنگر هم واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی که بعد از بازی برابر پرسپولیس که با شکست آنها همراه شد، ترجیح داده بود سکوت کند حالا در مورد اتفاقات آن بازی و البته مسائل حاشیه‌ای صحبت می‌کند.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص وضعیت این باشگاه و همچنین محرومیت از نقل و انتقالات گفت: وقتی شنیدم بازیکنان‌مان محروم هستند خیلی ناراحت شدم بخصوص برای دو نفرشان یعنی عالیشاه و نوراللهی چون این بچه‌ها سرباز بودند. در آن فضا فکر کردن برای من مربی سخت بود. تنها چیزی که به فکرم رسید این بود که از کادر پزشکی بخواهم هرچه سریعتر مصدومان را آماده کنند. من از یک هفته قبل شرح وظایف این بچه‌ها را گفته بودم. مثلا احمد نوراللهی وظیفه مهمی در بازی با پرسپولیس داشت. عالیشاه و هاشم بیک زاده هم همینطور. قرار بود مثل زمانی که مهدی کیانی را داشتیم نوراللهی به مهاجم پرسپولیس بچسبد؛ همان کاری که سال قبل سینا عشوری انجام داد اما اتفاق شوک‌آور قبل از بازی حتی سیستم ما را تغییر داد و مجبور شدیم با سیستم 3-4-3 بازی کنیم.

قلعه‌نویی از قهرمانی تراکتورسازی نا امید نیست: بعد از بازی هرگز ناامیدانه حرف نزدم اما نمی‌توانم به مردم دروغ بگویم. ما دائم در حال دروغ گفتن به مردم هستیم اما باید واقعیات را با آنها در میان گذاشت. من گفتم شرایط پرسپولیس با این برد برای قهرمانی بهتر شد اما اینجا اعلام می‌کنم تراکتورسازی 11 بازی دیگر دارد؛ یکی در فینال حذفی و بقیه در لیگ. کارمان را می‌کنیم و منتظر اتفاقات هم می‌مانیم. شاید یکبار هم اتفاقات به نفع ما رقم بخورد.

ماجرای بنگر با تراکتورسازی به کجا می‌رسد؟ قلعه‌نویی در این باره می‌گوید: محسن بنگر شرایط خاصی داشت و از پرسپولیس کنار گذاشته شده بود. یکی از دوستان تماس گرفت و گفت در حق این بچه کم‌لطفی شده و شما اجازه بده به تراکتورسازی بیاید. می‌خواهد یک فصل بازی کند و از فوتبال خداحافظی کند. گفتم بگذارید فکر کنم و بالاخره گفتیم باشه و می‌توانیم از تجربه‌اش استفاده کنیم. سال آخر فوتبالش هم هست. همان حرفهایی که قبلا به محرم نویدکیا زده بودم را به این بازیکن زدم. آن بالایی شاهد است که واقعیت را می‌گویم. یک بازی مصدوم شد و بعد تمرین کرد و بازگشت و ما هم وقتی به تبریز آمد تلاش کردیم آن فضای منفی که علیه او بود را تغییر بدهیم. بعد بار دیگر مصدوم شد و رفت عمل کرد. بعد از عمل جراحی گفتم بیا کنار خودم کمک مربی تیم باش و کارت را در جبهه دیگری ادامه بده ولی قبول نکرد.

قلعه‌نویی ادامه داد: بنگر در این مدت بدون مشکل و حاشیه و منظم تمرین می‌کرد تا رسیدیم به بازی با پرسپولیس و قبل از آن وقتی در یک بازی تدارکاتی برابر شهرداری دیدم شرایط خوبی ندارد او را در رختکن صدا کردم و گفتم الان 6، 7 یار خود را نداریم اما من فکر آبروی خودت هستم. نگذار آبرویی که ذره ذره جمع کرده‌ای کیلو کیلو از دست برود. می‌دانستم پرسپولیس دو مهاجم سرعتی دارد و با این وضعیتی که بنگر دارد به مشکل می‌خوریم. گفتم صلاح نیست تو بازی کنی! گفتم فکر کن و بدان من به فکر آبروی خودت هستم. اما گفت من انگیزه دارم و دوست دارم برابر آنها بازی کنم و... گفتم آقا محسن تو بازیکن بزرگی هستی که صدایت کرده‌ام و نظر خودت را می‌پرسم وگرنه اصول مربیگری این مسائل را نمی‌پذیرد. خلاصه قبول کردم بازی کند. به نظر شما بد کردم؟ من از محمد ایرانپوریان هم ممنونم که وقتی قبل از بازی به او گفتم اگر دوست داری بازوبند را به محسن بده گفت آقا هر چی شما بگویید. حالا بماند که عده‌ای خدانشناس برای همین بچه (محمد ایرانپوریان) قبل از بازی چه شایعاتی از دوپینگ کردن ساختند.

قلعه نویی در خصوص اینکه شایعاتی درباره برخورد او با بازیکنانش در رختکن بعد از شکست برابر پرسپولیس وجود دارد نیز گفت: یک نفر بیاید بگوید امیر قلعه‌نویی به این آقا فحاشی کرده. من دروغ نمی‌گویم و ترسی هم ندارم که بگویم به بنگر تشر زدم ولی این داستان‌هایی که به راه انداخته شده دروغ است. ما سه جلسه آنالیز کردیم و گفتیم پرسپولیس عالی پرس می‌کند و نباید در این فضا توپ را نگه دارید حالا شما بروید گل اول و سوم بازی را ببینید! شما بودید ناراحت نمی‌شدید و داد و بیداد نمی‌کردید؟ تیم ما هنوز از هتل خارج نشده که خبر رختکن بیرون می‌رود. من بیشتر از آن آدمی که شرف ندارد ناراحتم؛ آدمی که اخبار داخلی ما را به بیرون داده. شما در خانواده‌ات هم ممکن است پدر و پسر با هم درگیر شوند و یا برادر با برادر، آیا باید این موضوع به خانه همسایه منتقل شود. مطالب آن رسانه‌ای که آن حرف‌ها را مطرح کرده پیگیری می‌کنم البته می‌دانم در نهایت اتفاقی رخ نمی‌دهد. کار که نهایی شود دوهزار نفر که مشخص نمی‌شود این افراد چگونه پیدایشان کرده‌اند می‌آیند و می‌گویند رضایت بده.

قلعه‌نویی در نهایت درباره تصمیمش برای محسن بنگر گفت: موضوع را به باشگاه سپرده‌ام و آنها خودشان درباره این بازیکن تصمیم می‌گیرند اما به نظر من بازگشت او به تیم دیگر به صلاح نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز