خبرگزاری کار ایران

سعید عزت‌اللهی:به خاطر جام جهانی آنژی روسیه را انتخاب کردم

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۸۰۲

در شرایطی که از المپیاکوس و پاناتینایکوس یونان به عنوان مقصد احتمالی سعید عزت‌اللهی نام برده می‌شد، هافبک ایرانی روستوف تصمیم گرفت در فوتبال روسیه بماند.

به گزارش ایلنا، سعید عزت اللهی نه تنها قراردادش با روستوف را تمدید کرد بلکه به صورت قرضی تا پایان فصل به تیم آنژی رفت.

هافبک تیم ملی درباره این موضوع می‌گوید: با توجه به در پیش بودن سال جام جهانی و بازی‌های تیم ملی در این مرحله و همچنین مشورت با بزرگان، صلاح بر این شد که فوتبالم را در روسیه که میزبان جام جهانی است ادامه بدهم و اگر قسمت بود بعد از جام جهانی به یک باشگاه بزرگ منتقل می‌شوم.

عزت‌اللهی در آنژی چه شماره پیراهنی بر تن می‌کند؟ شماره مورد علاقه من شش است. تلاش می‌کنم این پیراهن را در آنژی بپوشم اما باید ببینم آیا بازیکن دیگری این شماره پیراهن را بر تن دارد یا نه. فکر می‌کنم شماره شش به من برسد. البته اگر اتفاق خاصی رخ ندهد.

از نظرعزت‌اللهی، آنژی انتخاب مناسبی است: دوست داشتم به تیمی بروم که بازی کنم. آنژی انتخاب درستی بود. البته از تیم‌های یونانی نیز پیشنهاد رسمی دریافت کردم اما در روسیه ماندم، چون جام جهانی در این کشور برگزار خواهد شد و همه نگاه‌ها به سوی اینجاست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز