خبرگزاری کار ایران

علی کریمی قرضی به لکوموتیو می‌رود

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۸۰۸

در پنجره زمستانی صحبت‌های زیادی در مورد بازگشت علی کریمی به فوتبال ایران شنیده می‌شد. بازیکن جوان و خوش آتیه فوتبال ایران که در تیم دیناموزاگرب نتوانست به جایگاه ثابتی دست یابد، قصد دارد تا همچنان در لیگ کرواسی به فوتبال خود ادامه بدهد.

به گزارش ایلنا، به احتمال زیاد این بازیکن با قراردادی قرضی برای نیم‌فصل به تیم لکوموتیو کرواسی اضافه می‌شود تا فرصت بیشتری برای حضور در میدان نصیب او شود.

مدیر برنامه‌های این بازیکن در مورد آینده کریمی گفت: علی کریمی با تیم دیناموزاگرب قرارداد دارد و علیرغم علاقه چند تیم بزرگ ایران به جذب او، دینامو تمایلی به از دست دادن او ندارد. به دلیل اینکه موفقیت یک بازیکن ایرانی در اروپا به زمان نیاز دارد؛ به احتمال زیاد کریمی به تیم دیگری در لیگ برتر کرواسی خواهد رفت که شانس بیشتری برای بازی داشته باشد تا توانایی‌های خود را نشان دهد ولی علی کریمی در دیناموزاگرب واقعا بازیکن قابل اطمینانی است و قرارداد او با این تیم پابر جا است.

وی ادامه می‌دهد: در دیناموزاگرب به دلیل حضور بازیکنان ملی از کشورهای مختلف رقابت سخت است و این خواسته علی کریمی بوده تا به صورت قرضی به تیم‌های دیگری برود که برای جذب او ابراز علاقه کرده‌اند. به احتمال زیاد کریمی به زودی به تیم لکوموتیو کرواسی منتقل می‌شود.

گفتنی است تیم لکوموتیو در لیگ برتر کرواسی بازی می‌کند و در رتبه هفتم قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز