خبرگزاری کار ایران

پیراهن ستاره اسپانیایی السد هدیه به ستاره استقلال

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۸۱۹

اینکه پیراهن ستاره اسپانیایی السد در پایان پلی‌آف به کدامیک از استقلالی‌ها می‌رسید سوژه‌ای بود که اردوی آبی پوشان تهرانی را تحت الشعاع خود قرار داده بود.

به گزارش ایلنا، حضور ژاوی هرناندس ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا در ترکیب السد خود جذابیت‌های پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را دوچندان کرده بود. بازیکنی که همه فوتبالیست‌های ایرانی بخصوص جوانان حاضر در استقلال آرزوی رویارویی با او و دریافت پیراهنش را داشتند.

بعد از بازی سه شنبه شب در بسیاری از محافل این خبر دهان به دهان چرخید که پیراهن ژاوی در نهایت به ارشیا بابازاده، دروازه‌بان سوم استقلال رسیده است، پیراهنی که توسط مرتضی پورعلی گنجی در آخرین لحظات حضور کاروان السد در ورزشگاه آزادی به این بازیکن تحویل داده شده است.

اما باید بدانید صاحب واقعی پیراهن نه تنها ارشیا بابازاده نیست بلکه کاپیتان اسپانیایی السد سورپرایز ویژه‌ای برای کاپیتان استقلال رقم زد چون پیراهنش را به‌عنوان هدیه به سیدمهدی رحمتی داد.

ارشیا بابازاده با تایید این موضوع گفت: بعد از بازی، ژاوی هرناندس در تونل ورزشگاه مرا دید و پیراهنش را به من داد و گفت این را به کاپیتان تیمتان تحویل بده. من این پیراهن را تحویل گرفتم و در پایان هم امانت را به صاحب واقعی اش تحویل دادم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز