خبرگزاری کار ایران

کاپیتان سابق تیم ملی ایران راز تبانی 200 میلیونی را فاش کرد

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۸۲۳

کاپیتان سابق تیم ملی ایران بعد از مدت‌ها سکوت راز تبانی 200 میلیونی در رستوران را فاش کرد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا حیدریان، کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران که بعد از مدت‌ها دوری از حواشی و فوتسال با هدایت یاسین پیشرو بار دیگر کار خود را آغاز کرده، در خصوص شرایط این روزها صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید.

کاپیتان سابق تیم ملی ایران راز تبانی 200 میلیونی را فاش کرد

حیدریان در خصوص دلیل بازگشتش به فوتسال گفت: در کل از مربیگری متنفر بودم و بازی را هم بیشتر به خاطر عشقم انجام دادم. همین الان انصاری فرد می‌گوید بیا و بازی کن اما پایم مشکل دارد و باید قبول کرد که دیگر دوره ما تمام شده و باید تجربیاتم را در اختیار جوانان قرار دهم. اگر جام دوستانه‌ای باشد بازی می‌کنم اما دیگر به بازی کردن فکر نمی‌کنم.

او با اشاره به بحث تبانی در فوتسال می‌گوید: بحث تبانی طوری است که نمی‌توان اثباتش کرد. آن شبی که برنامه نود فیلم‌های پشت پرده را پخش کرد با من تماس گرفتند تا روی خط بروم اما از باشگاه به من اجازه صحبت ندادند. رویانیان گفت اگر صحبت کنی همه چیز را جمع می‌کنم. البته آخرش هم تیم را منحل کرد. حقیقتش زمانی که رای تبانی اعلام شد بسیار شوکه شدم؛ البته قبل از شروع بازی حدس‌هایی زده بودم و وقتی که می‌خواستیم برای بازی با گیتی‌پسند به اصفهان برویم پیشنهادهایی به سرپرست تیم می‌شد اما می‌گفتم جواب‌شان را نده. زمانی که به اصفهان رسیدیم مبلغی پیشنهاد شد؛ به آنها گفتم اصلا بگویید یک میلیارد، ما فوتسال خودمان را بازی می‌کنیم و شرافت‌مان را نمی‌فروشیم. اکثر بازیکنان در زمین راه می‌رفتند و فقط ظاهرسازی می‌کردند. من که نمی‌آیم سابقه ۲۰ ساله‌ام را به خاطر پول خراب کنم. همین امسال به من بازیکنی معرفی کردند و گفتند اگر فلانی را بازی بدهی، مبلغی را به تو می‌دهیم که بیشتر از قراردادت باشد. حتی فیلم لحظه‌ای که در رستوران امیرآباد، پول را داخل پاکت گذاشته بودند، دیدم. شنیدم مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان برای تبانی کنار گذاشته شده بود!

او درباره تفاوتش با وحید شمسایی می‌گوید: خیلی سوال سختی است. خصوصیات اخلاقی ما شاید به هم نخورد اما شباهت‌مان این است که فوتسال را خوب بازی می‌کردیم. فرق‌مان هم بیشتر در سبک بازی‌مان بود.

حیدریان در خصوص شایعاتی مبنی بر اختلاف نظر در جام ملت‌های آسیای ۲۰۰۰ بر سر انتخاب بهترین بازیکن جام گفت: اختلافی نبوده است؛ بگذارید دقیق توضیح دهم. من در آن بازی‌ها عملکرد بسیار خوبی داشتم و وحید هم اولین سالی بود که به تیم ملی دعوت می‌شد. من به خاطر نرسیدن عنوان بهترین بازیکن به خودم ناراحت شدم و به عباس ترابیان هم گفتم این جایزه حق من بود. بیشتر از این ناراحت بودم که چرا ترابیان از عملکرد من دفاع نکرده است. بنابراین دلخوری از وحید نداشتم و رفاقتمان نیز پابرجا ماند.

کاپیتان سابق تیم ملی ایران راز تبانی 200 میلیونی را فاش کرد

دلیل دوری طولانی مدت از فوتسال؟ زمانی که مادرم فوت شد کمرم شکست. نمی‌دانم چطور بیان کنم. خیلی به او علاقه‌مند بودم و اصلا فکر نمی‌کردم روزی از دنیا برود. دو سال بعد از فوت او خواهرم نیز به دلیل سرطان فوت شد و دیگر کاملا به هم ریختم. به کل زندگی را رها کرده و دست از همه چیز کشیدم اما الان خدا را شکر برگشته‌ام و با به دنیا آمدن پسرم نیز انگیزه زیادی برای آینده دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز