خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و یکم لیگ برتر

پایان پنجشنبه داغ فوتبال ایران؛ شوک، شگفتی و پایان طلسم

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۸۵۲

رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران امروز با انجام 5 دیدار در حال پیگیری است و با گزارش لحظه به لحظه آن می توانید ایلنا را همراهی کنید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته بیست و یکم فوتبال ایران در حالی امروز به پایان رسید که ماشین سازی قعر جدولی برابر سپاهان پیروزی جالب توجهی را کسب کرد و بعد از 20 بازی پیروزی را جشن گرفت. صبای قم مقابل دیگر مدعی سقوط به برترس دست یافت و شاگردان علی دایی نیز اینبار با آندرانیک تیموریان به پیروزی رسیدند.

 

نتیجه نهایی؛ سپاهان اصفهان 0 ــ ماشین سازی تبریز 3 / پایان کار گوآردیولا

سپاهان با شکست دور از انتظار مقابل تیم قعرنشین جدول اکنون به بحرانی ترین شرایط خود رسیده و شاید اینبار استعفای عبدالله ویسی به معنای پایان کار او در زاینده رود باشد. ماشین سازی با این پیروزی بزرگ در خانه سپاهان اکنون امیدوار به پایان ناکامی خود هستند.

ساعت 16              ورزشگاه: نقش جهان اصفهان

گل‌ها: حسین ابراهیمی و امین قاسمی نژاد ( ماشین سازی)

شرح گل‌ها: 

سپاهان اصفهان 0 – ماشین سازی تبریز 1 (دقیقه 36 حسین ابراهیمی): با اشتباه شجاع خلیل زاده توپ به حامد پاکدل رسید و این بازیکن با یک پاس دقیق ابراهیمی در موقعیتی مناسب قرار داد تا ضربه بازیکن جدید سبزپوشان، ماشین سازی را به گل اول برساند.

سپاهان 0 ماشین سازی 2: (امین قاسمی نژاد): پاس پیام صادقیان به قاسمی نژاد با ضربه سر ضرب این بازیکن گل دوم ماشین سازی را برای آنها شکل داد. 

سپاهان 0 ماشین سازی 3: ( پیام صادقیان): پیام صادقیان موفق شد پنالتی اعلام شده برای این تیم را با ضربه ای دیدنی وارد دروازه حریف کرد.

ترکیب سپاهان: مهدی امینی،موسی کولیبالی،شجاع خلیل زاده، جلال عبدی،احسان حاج صفی،محمود قائد رحمتی، میلاد سرلک،رسول نویدکیا،فرید کریمی،مهرداد محمدی و مسعود حسن زاده

 

 

 ترکیب ماشین سازی تبریز: مهدى اسلامى، حبیب گردانى، بهمن کامل، کاخا، ادسون، حاج محمدى، سعید قائدى فر، قاسمى نژاد، ابراهیمى، حامد پاکدل، عزیز ابراهیم اف.

 

نتیجه نهایی؛ پدیده مشهد 0 فولاد خوزستان 1 / پدیده فرو ریخته

ساعت: 14:30 دقیقه ورزشگاه ثامن مشهد

گل: اسماعیل شریفات

شرح گل: پدیده 0 فولاد 1: تعلل مدافع وسط پدیده روی دفع توپ فرصت خوبی را نصیب اسماعیل شریفات کرد تا او پشت حسینی تازه وارد صاحب توپ شود و در حالت درازکش اولین گل بازی را به ثمر برساند.

در اولین دیدار هفته بیست و یکم شاگردان رضا مهاجری و نعیم سعداوی که در طول هفته های اخیر از کسب پیروزی دور بوده اند به مصاف یکدیگر رفتند.

ترکیب پدیده مشهد: مجتبی روشنگر ، وارزادات هارویان ، محمدحسین مرادمند ، کریم احمدی ، محمدرضا ناصحی ، ابوالحسن جعفری ، میلاد کمندانی ، اکبرایمانی ، دریارا سوبا ،محسن یوسفی و یونس شاکری

 

ترکیب فولاد خوزستان: مهرداد طهماسبی، ایوب والی، عبدالله کرمی،یوسف وکیا،  سینا مریدی، حمید بوحمدان،محمود منطلق زاده، میثم دورقی، بختیار رحمانی، ، اسماعیل شریفات و ساسان انصاری

دو تیم در نیمه اول علیرغم فرصت های مناسبی که به دست آورده اند با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند.

* در آخرین دقیقه از وقت های اضافه نیمه اول، مهرداد طهماسبی، دروازه فولاد به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد تا وحید طالب لو جانشین او شود.

پایان پنجشنبه داغ فوتبال ایران؛ شوک، شگفتی و پایان طلسم

نتیجه نهایی؛ صبای قم 2 سیاه جامگان مشهد 1 / فرار از سقوط

ساعت: 15       استادیوم: یادگار امام (ره)

شرح گل ها:

صبا 1 - سیاه جامگان صفر (دقیقه 47: امید نظامی‌پور): امرایی داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد که با استفاده از سرعت خود نفوذ کرد و با پاس در عرض پای چپ نظامی‌پور را پشت محوطه 6 قدم صاحب فرصت کرد و این مدافع راست با شوت محکم گل اول بازی را به ثمر رساند.

صبا 1 - سیاه جامگان 1(دقیقه 63: محسن آذرباد): اشتباه پیاپی مدافعان صبا فرصت خوبی برای سیاه جامگان فراهم کرد که در یکی از موقعیت‌های این تیم، ارسال سیف‌اللهی به تیرک دوم و ضربه سر آذرباد تبدیل به گل شد.

صبا 2 - سیاه جامگان 1(دقیقه 81: مهرداد بایرامی): امرایی با پاس خود مجیدی را راه انداخت که او هم پس از دریبل مدافع مقابل‌اش توپ را به مقابل دروازه سیاه جامگان فرستاد تا مهرداد بایرامی با ضربه تک ضرب دومین گل صبا را بزند.

 

ترکیب صبای قم:محسن فروزان، حنیف عمران‌زاده، میرهانی هاشمی، امید نظامی‌پور، میثم مجیدی، مهران امیری، سید مهدی حسینی، قاسم دهنوی، کیوان امرایی، امید جهانبخش و مهرداد بایرامی 

 

ترکیب سیاه جامگان مشهد: مسعود همامی، محسن آقایی، علیرضا وحیدجلیلی، مصطفی احمدی، رضا شربتی، محسن آذرپاد، مرتضی رنجبر، وحید عسگری، سالار افراسیابی، روح‌الله سیف‌اللهی و عباس عسگری

 

پایان پنجشنبه داغ فوتبال ایران؛ شوک، شگفتی و پایان طلسمپایان پنجشنبه داغ فوتبال ایران؛ شوک، شگفتی و پایان طلسم

نتیجه نهایی؛ گسترش فولاد تبریز 2 سایپا 1 / پنالتی هم به داد فرکی نرسید

ساعت: 15                         استادیوم: بنیان دیزل

گل: حامد شیری (سایپا- پنالتی دقیقه 52)

اخراج: بابک حاتمی ( گسترش فولاد  - دقیقه 49)

شرح گل‌ها:
گسترش فولاد 0 سایپا 1:  در دقیقه 49 مسابقه ارسال کرنر روی دروازه گسترش فولاد با اشتباه فرناندو دخسوس در خروج از دروازه باعث شد تا بابک حاتمی روی خط دروازه توپ را با دست دفع کند و داور ضمن اعلام پنالتی برای حریف این مدافع را نیز اخراج کرد.  این اتفاق در حالی رخ داد که گسترشی ها اعتقاد داشتند قبل از خطای هند حاتمی بازیکن سایپا روی نصرتی خطا کرده است. حامد شیری در دقیقه 52 پشت ضربه پنالتی قرار گرفت. او توپ را به گل تبدیل کرد و تیمش را پیش انداخت

 

نتیجه نهایی؛ استقلال خوزستان 1  صنعت نفت0

ساعت: 15:30                   ورزشگاه: غدیر اهواز

ترکیب استقلال خوزستان: وحید شیخ‌ویسی، محمد طیبی، عقیل کعبی،دانیال ماهینی، پیمان شیرزادی، فرشاد سالاروند، نوید عاشوری، مهدی مومنی، حسن بیت‌سعید، آلویس نانگ و آرش افشین.

 

صنعت نفت آبادان: ناصر سالاری، مجتبی ممشلی، علی عبدالله زاده، علیرضا نورمحمدی، بهادر عبدی، محمدزبیر نیک نفس، حکیم نصاری، عزیز معبودی، کیم، محمد پورمحمد و محمدشادکام

*

گل: محمدی طیبی (استقلال خوزستان)

شرح گل: استقلال خوزستان یک/ نفت آبادان صفر: کرنر پیمان شیرزادی از سمت راست با استپ زیبای نانگ و ضربه تمام کننده محمد طیبی در دقیقه 4 به اولین گل استقلال خوزستان تبدیل شد.

 

نتیجه نهایی؛ نفت تهران 2 پیکان تهران 1

شاگردان علی دایی موفق شدند بعد از مدت‌ها با گل‌هایی که ارسلان مطهری و ایگور پراهیچ به ثمر رساندند حریف خود را شکست دهند و به رتبه هشتم جدول برسند.

ساعت: 15:30 دقیقه     استادیوم: تختی تهران

داوران: شاهین حاج بابایی، رحیم شاهین و محمد راهی

گل ها: ارسلان مطهری و ایگور پراهیچ (نفت تهران) و صادق بارانی ( پیکان)

شرح گل‌ها:

نفت تهران 1 پیکان 0: در دقیقه 27 شوت زیبای ارسلان مطهری از پشت محوطه جریمه، روی کار تیمی بازیکنان نفت و پاس محمد قاضی در درون دروزاه پیکان قرار گرفت.

2-0(نفت تهران): در دقیقه 57 و درست یک دقیقه پس از ورود آندرانیک تیموریان به زمین مسابقه این بازیکن با تجربه و ملی پوش موفق شد با یک ارسال ایگور پراهیچ را در موقعیت گلزنی قرار دهد و این بازیکن هم گل دوم نفتی ها را مقابل شاگردان جلالی به ثمر رساند.

2-1(پیکان تهران): در دقیقه 79 محمدصادق بارانی هافبک تیم پیکان روی پاس شهریار مقانلو با یک شوت از پشت محوطه جریمه موفق به رساندن اختلاف دو تیم به حداقل شد.

 

ترکیب نفت تهران:میلاد فراهانی،ایگور پراهیچ،فرید محمدی زاده، رضا علیاری،محمد دانشگر،اکبر صادقی، توحید غلامی،محمد قاضی،ارسلان مطهری،رضا اسدی و آرش رضاوند 

 

ترکیب پیکان:رحمان احمدی، سیاوش یزدانی، امیر حسین صادقی، علی حمودی، هایراپتیان، صادق بارانی، امیر حسین کریمی، مهدی شیری، ابوالفضل ابراهیمی، سیامک نعمتی و گادوین منشا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز