خبرگزاری کار ایران

نتیجه نهایی؛ سپاهان اصفهان 0 ــ ماشین سازی تبریز 3 / پایان کار گوآردیولا

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۸۷۷

ماشین سازی قعرنشین که آخرین پیروزی اش مسلما از خاطر هواداران این تیم نیز خارج شده، شگفتی بزرگ هفته را با پیروزی در خانه سپاهان به نام خود کرد.

به گزارش ایلنا، سپاهان با شکست دور از انتظار مقابل تیم قعرنشین جدول اکنون به بحرانی ترین شرایط خود رسیده و شاید اینبار استعفای عبدالله ویسی به معنای پایان کار او در زاینده رود باشد. ماشین سازی با این پیروزی بزرگ در خانه سپاهان اکنون امیدوار به پایان ناکامی خود هستند.

ساعت 16              ورزشگاه: نقش جهان اصفهان

گل‌ها: حسین ابراهیمی و امین قاسمی نژاد ( ماشین سازی)

شرح گل‌ها: 

سپاهان اصفهان 0 – ماشین سازی تبریز 1 (دقیقه 36 حسین ابراهیمی): با اشتباه شجاع خلیل زاده توپ به حامد پاکدل رسید و این بازیکن با یک پاس دقیق ابراهیمی در موقعیتی مناسب قرار داد تا ضربه بازیکن جدید سبزپوشان، ماشین سازی را به گل اول برساند.

سپاهان 0 ماشین سازی 2: (امین قاسمی نژاد): پاس پیام صادقیان به قاسمی نژاد با ضربه سر ضرب این بازیکن گل دوم ماشین سازی را برای آنها شکل داد. 

سپاهان 0 ماشین سازی 3: ( پیام صادقیان): پیام صادقیان موفق شد پنالتی اعلام شده برای این تیم را با ضربه ای دیدنی وارد دروازه حریف کرد.

 

ترکیب سپاهان: مهدی امینی،موسی کولیبالی،شجاع خلیل زاده، جلال عبدی،احسان حاج صفی،محمود قائد رحمتی، میلاد سرلک،رسول نویدکیا،فرید کریمی،مهرداد محمدی و مسعود حسن زاده

 

ترکیب ماشین سازی تبریز: مهدى اسلامى، حبیب گردانى، بهمن کامل، کاخا، ادسون، حاج محمدى، سعید قائدى فر، قاسمى نژاد، ابراهیمى، حامد پاکدل، عزیز ابراهیم اف.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز