خبرگزاری کار ایران

مورینیو از برنامه‌ی منچستر یونایتد برای فصل بعدی نقل و انتقالات پرده برداشت

مورینیو در مورد برنامه‌ی یونایتد در فصل بعدی نقل و انتقالات می‌گوید.

به گزارش ایلنا، ژوزه مورینیو از برنامه‌ی منچستر یونایتد برای فصل بعدی نقل و انتقالات پرده برداشت.

تیم یونایتد در فصل اخیر 150 میلیون یورو صرف بازیکنانی چون پوگبا، میخیتاریان و بیلی کرده است. همچنین آنها هفته‌ای 250هزار یورو به زلاتان دستمزد هفتگی می‌دهند. همچنین، یونایتد به دنبال به خدمت گرفتن آنتون گریزمان، ستاره‌ی آتلتیکو مادرید، است.

با این پس‌زمینه، مورینیو معتقد است که تیم در فصل نقل و انتقالات نیازی به خریدهای آنچنانی ندارد. او از «خامه گرفتن»، اصطلاحی که اد وودوارد ابداع کرده، استفاده می‌کند و معتقد است باید ظرف تیم را تکان داد تا خامه بدهد!

مورینیو می‌گوید: این کلمه‌ای جدید در فرهنگ لغت من است. تو باید هر وقت که می‌توانی یاد بگیری. از اد به خاطر این کلمه ممنونم، چرا که خودم هیچ ایده‌ای نداشتم.

وی تصریح می‌کند: ما هم مثل هر تیم دیگری نیاز به تغییر داریم، اما این را هم می‌دانیم که تیم‌مان توانایی زیادی دارد. ما بازیکنان خوبی داریم. بیشتر بازیکنانمان در سنین مناسبی قرار دارند، در سن پیشرفت و تکامل.

مورینیو اشاره می‌کند که ممکن است بعضی بازیکنان تیم بخواهند بروند و شاید 3 یا 4 بازیکن جدید بگیرند. با این حال، او مخالف خرج کردن برای تابستان نیست.

او می‌گوید: فلسفه‌ی ما این نیست. خرج کردن بستگی به اعداد دارد. ممکن است شما بتوانید 1میلیون، 10 میلیون یا 100 میلیون خرج کنید.

وی گفت: ما یک تیم باثبات هستیم. مغازه‌ی ما برای تابستان ملایم خواهد بود. طبیعی رفتار خواهیم کرد. بعضی می‌آیند و بعضی می‌روند.  

 

کد خبر : ۴۵۸۱۶۵