خبرگزاری کار ایران

والیبالیست‌های مجارستان و جمهوری چک وارد کیش شدند

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۴۲۴

تیم‌های والیبال ساحلی مجارستان و جمهوری چک برای حضور در تور جهانی میکاکاپ وارد جزیره کیش شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون والیبال، ایران از 26 تا 30 بهمن ماه برای دومین بار میزبان تور جهانی والیبال ساحلی است.
تیم‌های والیبال ساحلی مجارستان و جمهوری چک که در جدول مقدماتی این رقابت‌ها قرار دارند، ساعت 11 و 40 دقیقه ظهر امروز شنبه 23 بهمن به عنوان نخستین تیم های شرکت کننده در این رقابت‌ها، وارد جزیره کیش شدند.
رقابت جدول مقدماتی تور جهانی سه ستاره کیش روز سه شنبه 26 بهمن با حضور 16 تیم به صورت یک حذفی پیگیری خواهد شد و هشت تیم به جدول اصلی این رقابت‌ها صعود می‌کنند.
رقابت‌های جدول اصلی نیز از روز چهارشنبه 27 بهمن با حضور 32 تیم آغاز می‌شود و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. 100 هزار دلار جایزه تیم‌های برتر این رقابت‌ها است.
حضور سه تیم ایران در جدول اصلی و یک تیم در جدول مقدماتی قطعی است و چهار تیم دیگر ایران در فهرست ذخیره‌های این رقابت‌ها قرار دارند.
نخستین دوره تور جهانی والیبال ساحلی در کیش از 27 تا 30 بهمن سال 94 با حضور 48 تیم از 21 کشور جهان برگزار شد و تیم‌های قطر (جفرسون سانتوس پریرا – شریف یونوس)، روسیه (اولگ استویانوسکی – آرتم یارزوتکین) و لهستان (بارتوش لویژاک – پیوتر کانتور) مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز