خبرگزاری کار ایران

قلعه‏‌نویی: آن موقع هم در فدراسیون جنگ بین دو جناح سیاسی وجود داشت

امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی تاریخی تیمش در برابر ذوب آهن در نشست خبری بعد از بازی حاضر شد.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی تاریخی تیمش در برابر ذوب آهن در نشست خبری بعد از بازی حاضر شد.

قلعه‏‌نویی گفت: به فوتبال ایران تبریک می‌گویم. بدون اینکه به نتیجه کاری داشته باشم باید بگویم که تراکتور یک پای بازیهای قشنگ است.

وی افزود: دیدار مقابل ذوب‌آهن از تماشایی‌ترین مسابقات لیگ بود. در هفته گذشته نیز حتی زمانی که ما مغلوب پرسپولیس شدیم گفتم که فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتیم. خدا را شاکرم که در این شرایط سخت توانستیم 3 امتیاز دیدار را کسب کنیم. دیدار با ذوب‌آهن برای ما فقط از اهمیت 3 امتیازی برخوردار نبود و می‌توانست موقعیت روحی و روانی ما را بهبود بخشد.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای انجام داد که شاگردانش شکست مقابل پرسپولیس را فراموش کنند، گفت: بعد از بازی با پرسپولیس سعی کردیم روی مسائل روحی و روانی کار کنیم و به مسائل فنی کاری نداشته باشیم. روز گذشته نیز در نشست خبری گفتم که همه تیم‌های لیگ برتر آرزوی داشتن بازیکنان تراکتورسازی را دارند.

وی ادامه داد: امروز منیت‌ها در زمین حضور نداشتند و اسم‌ها بازی نکردند. امروز جوانان ما از جان و دل مایه گذاشتند و در شرایط خوب بدنی فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند.

در ادامه قلعه‌نویی از مشکلات تراکتورسازی گفت: در 36 سال حضورم در فوتبال هیچ‌وقت چنین شرایطی را تجربه نکرده بودم. ما بعد از این برد فقط تا فردا فرصت خوشحالی داریم و از فردا باید برای دیدار آینده خود تلاش کنیم.

قلعه‌نویی درباره مصدومان تیمش گفت: به نظرم امروز محمد ایران‌پوریان و شهرام گودرزی که تازه از بند مصدومیت رها شده‌اند از بهترین بازیکنان ما بودند. هر بازیکنی مصدوم می‌شود، پس از بازگشت زمان می‌برد تا به شرایط آرمانی برسد. باید از اخباری هم تشکر کنم که با وجود مصدومیت از ناحیه زانو بازی کرد و عملکرد خوبی داشت.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: من به فشارهای روحی عادت کردم و آنها را تحمل می‌کنم حتی زمانی که تیم ملی را تحویل گرفتم دوستان چندین مقاله علیه من نوشتند. من حاضر شدم تیمی را تحویل بگیرم که مدیر نداشت و وضعیتش هم کاملاً نامشخص بود. در آن مقطع در فدراسیون فوتبال جنگ بین دو جناح سیاسی بود. زمانی که کار برای خدا باشد شما فراز و نشیب‌های زیادی را خواهید دید اما ما تلاشمان را می‌کنیم و این را به خوبی می‌دانیم که نتیجه دست خداست.

 

 

کد خبر : ۴۵۸۵۴۶